~sjiraff~ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Da jeg var mindre hadde jeg en venninne som var super sær der. Hvitost, leverpostei og hamburgerrygg spiste hun kun samme sag som pakningen ble åpnet. Så sær er jeg ikke, men intaliensk salat spiser jeg faktisk kun den dagen den er åpnet,, og en sjelden gang i blant dag to. Utove dette mister jeg helt lysten og hiver pakka... Så da jeg først kjøper det går det maange skiver ;o)
Pampers123 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Leverpostei.. kanskje på dag to. Sånn makrell i tomat (ikke tube), kun på dag 1 ellers smaker den jo tran..
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Leverpostei Makrell i tomat Svolværpostei Rekesalat Italiensk salat Klarer ikke å spise noe av dette dagen etter, det mååååå være helt ferskt (altså nyåpna den dagen)
Himmel og hav Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 banan og makrell i tomat, derfor har jeg begynt å kjøpe de små boksene så jeg slipper å kaste noe.
Plutselig_gravid Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Makrell i tomat, leverpostei og tunfisk må være nyåpnet for å smake godt. hehe, ellers tar jeg fremdeles å høvler av de øverste sneiene på osten (og kaster) før jeg legger på skiven:o)
Lille søtnos Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Servelat. Kan ikke oppbevares, bare må spises.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Leverpostei! Den er jo helt grusom dag 2.. Og derfor kjøper jeg også engangspakninger istedet!
Pixie Power Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Leverpostei (grov type i løsvekt smaker godt en dag til) Tunfiks (hvis jeg en sjeeelden gang spiser det)
Twig Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Leverpostei Rekesalat (piller jo ut rekene og)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå