Gå til innhold

Omgangssyka!!! Noen andre????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden torsdags kveld har jeg slitet med dette, skikkelige magesmerter, og det kommer til slutt ut begge veier....( sorry detaljer..) Men er det andre??? Hørt rykter om at det er noe som går...

 

Blir jo nervøs for jenta inni her, sjøl om hu spreller vilt uansett mine smerter! Godt det altså:)

 

Men når skal det gå over??? Er så sinnsykt sliten.....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en sjau natt til søndag , og er fremdeles kvalm ! Babyen er like sprelsk som vanlig ;-)

Skrevet

Omgangssjuka skal kun vare ett døgn.. Hvis du har holdt på siden torsdag er dette noe helt annet.. VIlle tatt en tur til legen hvis jeg var deg.

Skrevet

Eg vet...Var hos legen på fredag, men han kunne ikke si noe, og ringte føden fredagsnatt pga smertene, men de vil jo helst ikke ha deg inn om det er noe så ligne på omgangssyke....... Men skulle ringe hvis det ikke gav seg, lørdags morgen kom jeg meg sakte men sikkert, for så å starte litt igjen søndags morgen og full kraft i natt igjen.. Så slitsomt!!!

 

Ringte føden igjen i dag, men mente at det bare er omgangssyke og at eg skulle ringe min lege igjen.. kjenne eg blir sprø!!!

 

Men skal til min lege i morgen.. I løpet av 2 uker hadde jeg gått opp 10kg(vann), vel nå er alle de borte + noen til.

 

Frustrerende, men eneste positive er at jeg kjenner liv..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...