Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har litt lyst på et stellebord og egentlig noe annet som er der, men er det i bra "forfatning" tror dere? Det er jo litt billigere da, så jeg vet ikke om man bare får "det man betaler for", eller om møblene egentlig er ganske bra...
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 noe av hva du får på jysk er kjempebra, bl a senger og slikt, men noe av det er like bra som det du får på ikea til billigere pris. så jeg ville sett på det du vil ha og sjekket ut prisen og kvaliteten i forhold til det du kan få på ikea f. eks jeg vet det ene stellebordet kan du få i bedre kvalitet på ikea til billigere penge, men det får du sjekke selv:D
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Ok. Spennende å se da... Er så langt til IKEA fra her serru, så kommer meg nok ikke dit før fødsel. Men jysk er ikke så langt unna. Dette er et helt nytt stellebord som det kom reklame om idag i posten =) Håper det er bra, slik at det går ann å få det i hus snart ;-p
Brummeline3barnsmor Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg har mange møbler fra jysk (stort sett alle) å er kjempefornøyd :-)
jiha Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 hehe, nå så jeg innlegget ditt, det stellebordet så jo drit bra ut!=D ikea er 6 timer unna her så=p kunne du tenkt deg de stoffbleiene da?
Mitzy Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Hmm...løper ned til postkassa nå jeg...Nyskjerrig, håper jeg har fått den:)
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Sjekka posten selv nå. det stellebordet kan du trygt kjøpe og være kjempefornøyd med flere venner som har det den er mega bra:D
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Vet ikke helt med de stoffbleiene... kanskje det går ann å prøve =) =) =)
Smellt P. Tjukka Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Jeg har sprinkelseng fra Jysk , og den kom godt ut i test for noen år siden ! Den er solid og pen ! Tror du trygt kan kjøpe det stellebordet , det var fint !
Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Ja, synes den var veldig fin =) Håper den er så stor og "rom" som jeg vil...
jiha Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Mener å bruke stoffbleiene som gulpekluter.. stellebordet så ut som du kan ha babyen begge veier, både på langs og tvers av deg, og det er akkurat dette jeg vil ha.. skal suse dit i morgen tror jeg=D å sjekke d ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå