L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 han bruker å være helt turbo fra mårran av:) hehe. Kjente spark i mårrest 0600 og har kjent noen etter det, men på langt nær så mye som han bruker... Er det normalt og vanlig? har 3 dager til termin?
line_n & sara Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 tror det er vanlig! leser en del innlegg her inne om akkurat det samme! tror han lader opp til fødsel! du kan jo forsøke å drikke litt sterk saft med isbiter, og se om du får en reaksjon, hvis det ikke skjer noe innen 15 min, kan du alltids ringe føden! men jeg tror det er vanlig å oppleve det nærme fødsel!
nemifi Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vel..flere av mine venninder som har født før, sier at babyen ble veldig rolig rett før fødsel, så kanskje det er noe på gang? Håper det for din del:-) Fem dager igjen her og jeg er klar!!! Krysser fingrene for deg!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 er det sant? hehe. ja det hadde vært noe, kanskje han bare lader opp:) hehe. Får håpe på det... Uansett er det uvanlig til han å være, så syns det var så rart liksom siden jeg er vant me då kjenne så mye bevegelse:) takk for svar!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 hei hei! ville bare si at jeg opplever akkurat d samme... har siden fredag kveld vært myye roligere enn vanlig, til og med da vi var på kjøretur var han rolig.. men jeg kjenner at han er liv i så da har jeg tatt det med ro og håper han lader opp... for med 3 dager til termin så må han jo lade opp og pakke bagasjen sin.. for på torsdag får han varsel om utkastelse.. D: D hehe
Kristin* Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 3 dager til termin her også, og siden før helga så synes jeg spark og bevegelser har avtatt. Kjenner det flere ganger pr. dag ja, men ikke så mye som før. Men kjenner det til gjengjeld VELDIG godt når han rører på seg, nesten så det er litt vondt.... Jordmor sier att alt er normalt :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 flott å høre fra andre som er i samme situasjon:) Det er vel helt sikkert normalt ja, men litt rart:=) hehe... Ikke lenge igjen nå jenter (forhåpentligvis;)
Tonje, M&A Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Samme her.Veldig stille i går og kjente ingenting i dag. Pleier å være turbo! ringte til slutt føden og har vært inne der til registrering. Alt var heldigvis bra. Hadde rier og som jeg håper tar seg opp i løpet av natta. De kommer mer hyppige nå enn tidligere og mer vondt. "Håpe"... Vi satser på at det er stille før stormen! Lykke til:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 åh så spennende da Tonje:) Krysser fingrene for deg... ******************************************* ******************************************* ******************************************* litt fødestøv;) hehe
Tonje, M&A Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Tusen takk! Fødestøv til deg og! ********************* ****************************** ************************************* Tror ikke de er sterke nok enda, selv om det er vondt her jeg går. Krysser armer og bein for oss begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå