LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 fikk svar på blodprøven fra legen idag.det hadde bare steget fra 780 til rett over 910 eller noe sånn:( så legen fryktet at jeg var gravid utfor livmoren:( skal ta ny hcg prøve imorgen.. noen andre som har hvert gravid utenfor livmoren? hva skjer framover? jeg er trist og redd:(
Janni85 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 hei! Jeg har opplevd at jeg var gravid uten for livmor. Det er veldig trist og vondt Jeg hadde mye smerter i den siden som det lå og vondt nedover låret. Jeg måtte inn og opperere det vekk med kikkhulopperasjon og var sjukemeldt en uke. Heldigvis så kjem du deg veldig fort fysisk men for meg var det tungt psykisk. Håper hcg synker synker for din del...har di tatt ultralyd av deg? hvor langt er du på vei?
LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 så trist,håper det går beder med deg nå?er det lenge siden? alle sier at det skal gjøre vondt når du er gravid utfor livmoren,men jeg kjenner ingenting utenom vanlige menssmerter.. jeg var på ul sist onsdag,da kunne han ikke se noe,men han trodde jeg bare var 5 uker på vei så det kunne være for tidlig å se noe.. hvor langt var du på vei?
Janni85 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 nå går det veldig mye bedre...4 månder siden...en vennine av meg opplevde også at hcg steg men den sank igjen når hun var inne til 2 blodprøve. Håper det er slik for deg også hun hadde også barre mens smerter. Jeg var 5-6 uker. Håper det går bra!! hold meg opptatert!
LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 var venninna di også gravid utfor livmoren?er dette vanlig? får bare vente å se da,får svar på hcg prøven på onsdag! takk for svar:)
LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 hadde du vanlige graviditets symtomer forresten?
Janni85 Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 nei hun hadde en spotan abort.. har du hatt blødninger? var veldig kvalm..men mest smerter så store smerter at jeg hadde problemer med å gå og var veldig i ulage....Håper at det går bra! tenker mye på deg!!!
LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 nei har ikke hatt skikkelige blødninger etter at jeg trodde jeg hadde mensen for litt over 2 uker siden..men har begynt nå å få litt brunt utflod!men det kommer mest når jeg stresser! fikk beskjed av legen å ta det helt med ro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå