Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 jeg røyker ikke men sambo gjør. og når snuppa ikke er i bilen så røyker han . jeg er gravid med nr 2 og har spurt han om han kan la være å røyke mens jeg sitter på men da får jeg bare til svar "men røyken går ut av vinduet uansett". har dere forslag på hva jeg kan si til han? Jeg har hormoner delux og takler ikke den lukta.. uff..
Pampers123 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Si han skal gi hælvette?Sorry meg, men er det vanskeli å gå ut av bilen for å ta seg en røyk eller..?
Mrs. Bouquet Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Så lenge du blir dårlig av lukta er det vel grunn nok.
frøken blå Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 jeg hadde ikke SPURT han.... jeg hadde FORLANGT det jeg....
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Igrunnen burde du ikke måtte argumentere for det om du ikke takler lukta. Si at du blir kvalm og dårlig. Mannen min fikk ikke spise popcorn i hele svangerskapet for jeg ble heeeeelt pyton kvalm:)
mamma >to gull Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 What??Enig med hun over her ja, han får da for svarte komme seg ut av bilen når han skal røyke.. For en ego spør du meg!!!! Og uansett om du er gravid eller ikke, å røyke i bil når du har barn (uansett om de er i bilen når han røyker eller ikke) hadde ikke jeg akseptert.Røyken setter seg jo i stoff i bilen etc. Det stinker jo selv om han har vindu oppe!!! Nei, her må du sette ned foten, frue..:-))
1stor1liten =) Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 all røyken går vel ikke ut vinduet.. noe trekker inn uansett. men hadde forlangt at han ikke gjorde det!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 takk for svar jenter vi har to biler så om han røyker i sin bil gir jeg f`en i men irriterer at han må røyke i min bil :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå