sivilivikivi Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Skal på sykehuset på torsdag og hvis jenta mi ikke har vokst skal jeg settes i gang! Blir det gjort med en gang da? Eller avtaler man tidspunkt å komme tilbake til sykehuset? Når man har fått den pillen må man være på sykehuset da eller får man lov til å dra hjem? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ble selv satt i gang med 2 modningspiller kl 10 fikk 2 nye klokken 6 og ungen var ute klokken halv 7 på morgnenen. Vet ikke om du må være på sykehuset da!
September 2 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk beskjed om å møte på sykehuset kl.07.00. dagen etter overtidskontrollen. Fikk modningspille, så var det bare og vente. Jeg fikk ikke forlate sykehuset, da indusert fødsel krever en del overvåkning og ctg-reg.
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 måtte være på sykehuset ja, de satte inn to modningspiller kl 12.30 torsdag å Eline var ute kl 13.03 fredag. Halv fire begynnte jeg å kjenne maserier, 19.30 var det vanskelig/umulig å sitte rolig. gikk oppe hele natta med 2 min mellom riene. ble trillet inn på fødestua kl 80.45. tøff fødsel uten bedøvelse eller drypp. Pressriene var veldig svake så jobben måtte jeg gjøre selv. Dette er vanlig ved igangsatt fødsel, kroppen er ikke klar. Min fødsel gikk fort og greit til å være igangsatt sa JM. vanlighvis settes det inn en modningspille hver 6. time til fødselen er i gang, men det var ikke nødvendig i mitt tilfelle.
Birgitte82 Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 jeg ble satt igang en uke over tiden med førstemann!tror det var en gele de satte inn med meg da.. de satte det ihvertfall inn kl ti om morgenen, klokken tolv begynte riene og klokken 17.12 var prinsen vår ute! hadde altså en veldig rask og fin fødsel med han:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå