Gå til innhold

ja, da var jeg gravid igjen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nå 8 mnd siden sist og fant ut i dag at jeg er 5 uker på vei med nr to..

har gått på p.pillene ceracette, og skal ærlig si at jeg glemte å ta den 2 ganger sist mnd.. legen sa at det kunne føre til el av det..

 

ellers er jeg glad jeg, så da blir jeg mamma til to i mai.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!:):)

Har lyst på en til jeg, men er ikke ferdig med studier så må nok vente litt til.. Hvis jeg klarer da;)

Skrevet

gratulerer saa mye!!!!! =)

Skrevet

Gratulerer!

 

Hvilke tanker har du rundt det å få to så tette?

 

Har selv en på 8 mnd og har såvidt begynt å prøve på nr 2:) Stresser ikke.. Har litt blandede følelser da, selv om jeg self blir glad hvis det skjer.

Skrevet

takk for grattiser:)

 

joda, litt "oisann" tanker på en måte:) tror det vil gå helt fint, alt etter hvordan en gjør det til selv. så får mini en lekevenn i huset i tett alder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...