Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 det er nå 8 mnd siden sist og fant ut i dag at jeg er 5 uker på vei med nr to.. har gått på p.pillene ceracette, og skal ærlig si at jeg glemte å ta den 2 ganger sist mnd.. legen sa at det kunne føre til el av det.. ellers er jeg glad jeg, så da blir jeg mamma til to i mai..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer!!!:) Har lyst på en til jeg, men er ikke ferdig med studier så må nok vente litt til.. Hvis jeg klarer da;)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 gratulerer saa mye!!!!! =)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer! Hvilke tanker har du rundt det å få to så tette? Har selv en på 8 mnd og har såvidt begynt å prøve på nr 2:) Stresser ikke.. Har litt blandede følelser da, selv om jeg self blir glad hvis det skjer.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 takk for grattiser:) joda, litt "oisann" tanker på en måte:) tror det vil gå helt fint, alt etter hvordan en gjør det til selv. så får mini en lekevenn i huset i tett alder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå