Gå til innhold

Lakserolje, erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det?! Jeg fikk samboer til å kjøpe det nå.. Men jeg vet ikke hvor mye man bør ta, og heller ikke om det er noe lurt?

Jeg hadde termin igår, har hatt endel sterke kynnere... Lyst å få satt igang noe NÅÅ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd lekserolje et par ganger, men uten resultat. Er ikke komt til temin enda, så jeg var nok ikke moden nok.

Men jeg begynte med 2ss og merket ingeting, gikk ikke på do engang, så neste gang tok jeg 3ss merket da litt mageknip og fikk gått på do, men ikke diare. Kommer nok til å ta enda litt mer neste gang, men trur det er lurt å prøve seg fram for å se hvor mye en tåler. Tror ikke det er noe farlig, lykke til!

Skrevet

hvis du søker på tidligere innlegg så står det masse om lakseroljen... Både positve og negative erfaringer.

Jeg for min del har 3 dager til termin og kommer ikke til å prøve det. Moren min er sykepleier og sier at en kan bli skikkelig dårlig av det. så jeg tørr ikke, og hører på mor:) hehe

Skrevet

jordmor sa at det var ikke bra å ta det. kunne visst være farlig...

Skrevet

jeg har samme erfaring som den første som svarte på innlegget..

Skrevet

Lakserolje funker ikke hvis du ikke er moden...

Og hvis du tar det uten å være moden kan du få en hard og forferdelig fødsel.

Jeg har tatt det med hell da jeg var moden på overtid, men tok bare en spiseskje. Det var nok, men hadde misfarget fostervann. Fødselen var fin, men blir nok ikke å gjøre det igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...