Patetica fåkksi Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jordmora sa at jeg kan begynne paa det 3 uker etter födsel, er ikke sikker paa om det er minipille eller "vanlig" p-pille, men man kan hvertfall ta den naar man ammer. Noen med erfaring her?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg har gått på Cerazette siden junior var 6 uker - så den kan du fint gå på når du ammer.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Ja det finnes, jeg gikk på det i 1,5 mnd, men så aluttet jeg, mistet helt lysten av dem og da var jo poenget vekke, hehe...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 jeg går på den,og er forsåvidt fornøyd ... har ingen blødninger,MEN, sexlysta er borte og humørsvinginger .. det er ikke så moro da..
übermamma *5 pp* Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg begynte på cerazette når snuppa var 6 uker hadde ikke fått tilbake mensen ennå da... fikk litt blødning i 2 dager også ble mensen borte...gikk på dem til i sommer og da var hun 2,5 år når jeg sluttet på dem og jeg hadde ikke mensen en eneste gang mens jeg gikk på dem.Fikk tilbake mensen 3 uker etter pilleslutt og gud så deilig det var å slippe det styret! Fikk ingen andre bivirkninger og har vært kjempe fornøyd med dem.
Anquor Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 eg også fekk anbefalt denne av legen, har planar om å begynne med p-stav, men blei anbefalt å gå på cerazette i nokre månedar først, for cerazette skal vist inneholde det samme som p-staven gjer. den skal vere veldig bra når ein ammar og utan noko serleg bivirkningar, einaste kan vere at ein får litt uregelmessig mens i begynnelsen, men dette regulerar seg... nokre kan miste mensen, men det er ikkje noko gale med det sa legen min.... Og vil ein bli gravid igjen seinare så skal kroppen kome fort igang med normal syklus igjen etter pilleslutt/ p-stav slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå