sussebuss Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 hei dere.mannen min er invitert på guttekveld 3 uker før termin. han har spurt meg om jeg synes det er greit.blir litt usikker.hvilken "grense"har dere i forhold til dette?
Fløffy Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Vi har satt 3 uker, men hvis slimproppen går eller andre tegn kommer, kommer jeg til å sette ned foten. Nå er min ganske måteholden, da, men han har bursdag 3 uker før termin - derfor den grensa....
sivilivikivi Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Min får ikke lov til å dra ut på byen eller feste 3 uker før termin! Man vet aldri når barnet kommer. Vil ikke ha en full mann på fødestuen.
Pampers123 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Kan han ikke ta seg en tur uten å drikke da?
Ezmeralda Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Kommer an på hvaslags type han er... :-) Vi må jo ikke sitte hjemme og tvinne tommeltotter til babyen kommer. Den kan jo komme to uker for sent også. Jeg ville synes det var greit, men han må såklart være tilgjengelig på telefon og ikke drikke seg full. Så kan jo du finne på noe med venninner den kvelden. Eller nyte en av de siste kveldene du kan være alene og gjøre hva du vil på laaang tid... :_)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Hærregud la nå karen dra på en liten fest. Blir værre etterpå er min mening. En fødsel tar som regel noen timer, bare be han om ikke å drikke for mye da vettu:)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 hmmm vanskelig det der... er jo en stund i forveien 3 uker.. men så er det jo også d at dersom fødselen starter så er det jo ikke akkurat kjekt med en beruset pappa.. så for å si det sånn så kan han jo eks ta seg noen øl men at han hele tiden må være "klar" og at han må ta telefonen om du ringer - uansett når det skulle være... som en tidligere skrev her inne.. vi holder oss i 8-9 mnd til 1 år uten en fest så 3-4 uker må no han også klare.. han kan jo gå og ta seg et par men kanskje komme hjem litt før og være "ansvarsfull" daddy 2 be... syntes dere skal føle dere frem til dette selv og ikke la kompissene hans styre hva dere velger... du har lov å si nei
sussebuss Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 hei dere.takk for svar.har akkurat snakket med han ,og vi ble enige om at det var best å holde seg edru.altså ingen fest på han fremover:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Spurte samboer her om hva han ville gjort, men han ville takket nei sier han.. Såpass nærme termin er visst det uaktuelt.. Jeg klager jo ikke for det. Tror han vil være klar og edru den dagen det skjer... Vi er da førstgangs, og usikre på hva vi går til da.. Men alle er forskjellige:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Hadde sagt ok, men at han var tilgjengelig på tlf, og ikke sanseløs beruset...Hadde nok ikke trengt å si dette, da mannen min helt sikkert hadde tenkt det samme selv... :-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Jeg har ikke noe problemer med at sambo drar på fest , og det gjorde han sist også ! Han har telefon , og en fødsel skjer sjelden på ett par timer ! Tror du ser/kjenner tegnene og får ringt før fødselen er i gang ! Han behøver ikke drikke seg sanseløs heller , men det gjør han vel ikke hvis han er voksen og ansvarlig !
*1+1=2 små* Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Sambo ble spurt om å være med på en fest om en stund og det første han sa var: ja jeg kan helt sikkert være med, men bare hvis det er før den 11.11(mens termin) Så han har vist bestemt seg for at fra da så skal han ikke dra:P Nå må han til oslo for å være med på den festen, så da er det greit at han ikke gjør det 2 dager før termin, men ser ikke problemet sånn ellers! Bare han ikke drikker seg sanseløs, noe han aldri gjør uansett:)
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Hva med å si at "festen er grei, men alkoholen tar du det rolig med." Det har jeg sagt siden 1 måned før! Han skal hele tiden være i god stand til å komme på føden. Dette innebærer at han stopper etter ett par pils, og at han alltid har telefonen tilgjengelig i fall jeg ringer å vil ha ham hjem. Dette fungerer kjempefint for oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå