Gå til innhold

Tomatsausgulp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter vellykket middagsmåltid i går, ble det også selvfølgelig litt middagsgulp. Vi prøvde glass med pasta i tomatsaus, som gikk veldig greit. Men hvordan får man vekk tomatsausflekker fra klær..? Ble en skikkelig stor flekk på en helt ny, og hvit selvfølgelig, body!

Hvilken flekkfjerner tar dette best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men det lurer jeg også på så jeg...eh...dytter.

(Egentlig ville jeg bare være med på spørsmålet ;-)

Skrevet

Det lurer jeg også på!!

Men: Av tips er dette det jeg har funnet, men ikke prøvd selv enda:

Vask plagget som vanlig, legg det så i solen og flekken vil bleke bort (høres rart ut) Men nå som vi går mot høsten er det jo ikke alltid så mye sol å oppdrive.

Ta Zalo på flekken og la plagget ligge med Zalo en god stund før du vasker plagget som normalt.

Har som sagt ikke testet ut dette selv, det med sola virker jo litt rart men om det funker er det jo supert.

Dere får si fra om noe funker :-)

Skrevet

Vi har funnet den ultimate flekkfjerningssprayen; Bio Tex, flekkfjerner. (En orange flaske som selges på de fleste matvarebutikker.) Vi har enda ikke oppdaget en flekk den ikke har fjernet. Løp og kjøp, damer!

Skrevet

Enig med tussi! Ellers så har jeg også hatt hell med vanish sin spray. Den fjerner lett sviskesøl og gulrotpure (og det sitter godt på hvite nye bodyer)

Skrevet

Det med at solen kan bleke bort flekker er tilfelle!!! Det trikset har min mor brukt i årevis, hun henger alltid hvite klær til tørk i solen.

Noen som har prøvd disse flekkfjernerne på tran flekker? Vi har næmlig ødalagt så mange bodyer, både hvit og andre, med tranflekker....

Skrevet

Hei,

Ja jeg har også tro på den biotex saken. Den er fin på det meste. Tran tror jeg er verre. Så vidt jeg har skjønt på mine venner som har barn fra før så er det nesten umulig å få bort. Det er vel noe med fiskefettet som er i tran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...