firemerkersmør Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Ble litt inspirert av et innlegg her. Dere som lage julegaver, hva lager dere? Jeg har helket og sydd endel, men negynner å gå rom for ideer. Noe julepynt, og litt duker, grytekluter mm. Lagde trolldeig, og filtfyrstikkesker når jeg var liten, men det er nok ikke så poppulært lengre :-)
Kirsebæra Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 tenker jeg skal kjøpe gips å lage fotavtrykk i julegave til oldeforeldre/besteforeldre fra elias...
Diva Muffin Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg er fæl å lage julegaver! Såper, godteri, duker, luer, votter, sokker, malte juletrekuler,tøfler, cookies på fine glass med sløyfe rundt, sataysaus, smykker.. Ikke så god tid til slikt i år, desverre.
manonym Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg skal lage forkle! Eller forklea er ferdig lagt da, men skal pynte de litt=)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Lager julegodter med barna. Det blir liksom ingen lei av:) Mango eller eple chutney laget vi mye av til sist jul. Hadde jeg kunnet hekle er små stjerner i rødt eller hvitt i ulike str. noe jeg hadde gitt bort. Sånne til å legge på en juleduk.
Himmel og hav Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Eggelikør, diverse bærlikører, konfekt, tova tøfler, selbuvotter, grava kjøtt, strikka sjal og skjerf, strikka og tova vesker, smykker, tova nisser (litt glad i å tove ja!) Til barn lager jeg poser i ulike str. med snurpesnor også applikerer jeg på et passende motiv, pokemon, klinkekuler, duel master, hårspenner osv, som de kan ha småting i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå