Gå til innhold

Vanlig med tidlig ultralyd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som de fleste her inne tar ultralyd lenge før den originale. er det noen grunn til det, eller er det for å bli forsikra om at det er liv?

 

Jeg har ikke tenkt til å ta før den rundt 16-17 uker. Men samtidig så hadde det jo vært kost å sett hjertet som slo. Fra når kan jeg se det?

 

Jg har tre barn, men søren som en glemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjerte begynner å slå i uke 6 tror jeg. Ja mange har tidlig UL ja, men jeg er som deg, skal vente til den ordinære UL.

 

Legen kan høre hjertelyden i uke 12 med sån appartat utenpå magen.

Skrevet

Godt å høre det er fler som venter da;) Hvor langt er du?

Skrevet

Jeg skal også vente. Fixer ikke tanken på den der perverse innretningen med kondom på som de bruker tidlig i svangerskapet. Er 11 uker på vei og skal til legen i uke 15. Så jeg regner med å få høre hjertelyden da. Gleder meg.

Skrevet

Venter ivf-baby, så da er det rutine å ta tidlig ul.

Skrevet

Hei :)

Hadde en SA i juni ... og noen cyster på eggstokken ..

Legen mente derfor at det var greit å komme inn til en tidlig UL denne gangen.. Jeg skal inn neste mandag .. da er jeg akkurat 8 uker :=)

Lykke til "alleihopa"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...