connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg fant ut i dag at jeg er gravid. (jippi).. Men nå lurer jeg litt på hvor langt på vei jeg kan være. Min forrige mens varte i 2,5 dager, den pleier å vare i 7. men da jeg tok en test etter dette var den negativ. Nå er mensen borte og streken var veldig tydelig blå... Lurer bare på om jeg skal telle fra den "mystiske" mensen eller fra den før det... Egentlig er det jo vare å vente å se hva legene sier, men er så spent vet dere. alle her skjønner nok åssen det er. Så nå blir endelig min lille datter på 7 år storesøster... Om alt går bra. lille frøken negativ meg... hehe.
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg ville regnet ut ifra din "vanlige" mens, siden den blødningen du hadde kan ha vært et festeblødning som er normalt i starten på svangerskapet.. Gratulerer med 2 blå forresten..
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 takk for gratulasjon.. men hva med negativ test??
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 hmm, vet ikke helt med den da, kansje HCG innholdet i kroppen var for lavt til å gi utslag, eller kansje jeg tar helt feil og at du skal regne fra din siste "rare" mensen..Har egentlig ikke peiling, men du kan jo si det til legen, at du er usikker på siste mens slik at han kan henvise deg til tidligere UL eller gi deg noen ekspert råd, regner med han har litt mer peil enn meg..
Smulen&Skalken Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 jeg har akkurat samme problemet.. men jeg har regnet ut fra siste "rare" mens.. da blir jeg ihvertfall positivt overraska om jeg er lenger på vei lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå