Gå til innhold

Julegaver til ansatte i b.h

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å kjøpe? snuppa begynte i b.h i august og har egentlig ikke tenkt over det,men så en nevne det her inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er ikke vanlig !

har jobbet i barnehage i en del år og fikk ikke julegave av barna...noe vi heller ikke skal ta imot (en tegning etc har jeg jo fått men ikke som foreldrene har kjøpt )

vi pleide å få en vin etc av foreldreutvalget ved barnehageårets slutt men det er jo ikke privat fra barna

Skrevet

Jeg kjøpte en liten pakke til hver av de tre på eldstemann sin avdeling i fjor. Skrev et kort og takket for et flott første halvår...

Tror ikke jeg kommer til å gjøre det i år. Blir litt anderledes på stor avdeling, syns jeg.

Er selv lærer og vet hvor koselig det er å få en liten oppmerksomhet. Har jo ikke akkurat så mange frysegoder i jobben... ;-)

Skrevet

Tenkte jeg kunne kjøpe en liten ting de kunne ha glede av på pauserommet jeg, som en blomst eller noe å trøkke i tryne :) Koselig med en oppmuntring da, det synes jaffal jeg!

Skrevet

På liten avd. gjorde vi det. De var bare tre stykker som gjorde en kjempe flott jobb. Kjøpte litt fin sjokolade til hver ca 50,. pr stk. Koselig det, og de vart så glad. Til sommeren var vi flere foreldre som spleiset på vin og kinogavekort.

På stor avd. gjør vi ikke det. De er så mange ansatte/vikarer at det går helt i tull. Nå gir ikke foreldreutvalget noe til de ansatte, så igrunnen burde de få noe:) Hadde de hatt en kontakt person som var spesiell for vårt barn, hadde vi nok gitt noe lite.

Skrevet

Vi gir julekort med bilde av jr, og gjerne et flax lodd inni. De har også fått hver sin lille sjokoladefigur (konfekt)

Kommer til å gi en liten hilsen i år også.

Skrevet

Jenta mi går 3 året i barnehage og jeg har aldri hørt om at en gir gaver til personellet, kun tegninger og gjerne julekort, tenkte kanskje jeg skulle gi en gave til avdelingen og en blomst til personellet siste dagen hennes før hun begynner på skolen

Skrevet

Vi var 3 foreldre par som lagde en liten julekurv til hele barnehagen i fjor, Ga 150 kr hver, kjøpte forskjellig julegodt og lagde en hyggelig kurv som dem kunne ha stående på personalrommet:) Stor sukess:)

Skrevet

Nei, det er ikke så vanlig å kjøpe gave til de ansatte i bhg. Jeg har jobbet i bhg i flere år, kan telle på én hånd de gangene jeg har fått jule- eller avslutningsgave.

Forventer heller ingen gaver :-)

Skrevet

Hos oss har det vært tradisjon at alle foreldrene spytter i kassen og så kjøper vi en oppmerksomhet til alle de voksne i barnehagen.

Sånn ca 50,- pr barn.

Vi har kjøpt blomster, sjokolade eller vin for pengene, det er FAU som har hatt ansvaret for innsamling og innkjøp.

Gjett om det settes pris på !

Skrevet

I fjor så lagde jeg en gavepose til hver av de 4 ansatte på avdelingen.

Oppi den lå det 1/2 kg Roiibush-te og en cellofanpose med hjemmelagde marsipankuler trukket i sjokolade.

Hehe, høres ut som den husmoren her men lagde det som julegave til hele familien.

Jeg hadde lagd altfor mange av dem og tenkte at det kunne være en fin liten oppmerksomhet for å fortelle dem hvor utrolig fornøyd vi er med jobben de gjør:-)

Skrevet

Vi gir små røde hjertesåper til både de på liten og stor avdeling. De koster ikke så mye, men det er ganske mange som jobber der.

Har selv jobbet mange år som lærer og det var kjempe koselig med en liten oppmerksomhet.

Skrevet

Vi gav julekort med bilde av gutten + en eske Toblerone til pauserommet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...