Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Ja så har da biomor lagt inn krav IGJEN på enda mer bidrag!! Syns faktisk ikke hun gjør annet enn å motta diverse ytelser til det ene og det andre... Lyver på papiret og sier hun er alenemor etc... Regna på hvor mye hu har i mnd, det er IKKE småtterier... Så for og være helt ærlig det systeme med bidrag funker ikke, sambo har ikke råd til de barna vi har, jeg er mer el mindre eneforsørger! Øker bidraga mer nå så går jeg... Orker ikke sitte se på at våre barn ikke har klær nok for at alle penga går til de andre barna! Nei da blir jeg heller alenemor så får han bet meg bidrag, og faktisk BIDRA! Så kan jeg få sosialbolig, tillegg for det ene og det andre.. og ikke gjøre en dritt!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 dette hørs jo helt villt ut, man skal da ha penger til dem man bor med også eller? har dere avtale via nav? om hun ikke bor aleine skal vel dette ha noe å si på bidraget, meld fra til nav så blir hun erstatningspliktig. #1234#
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Ja man skulle tro det... Hun er allerede erstatningspliktig, sambo bet altfor mye bidrag kjempelenge grunnet feil NAV hadde gjort, ang feilaktige opplysninger fra henne.. Han får bare beskjed om at de penga må biomor bet han! I og med at hu allerede har fått penga kan de ikke gjøre noe!! Helt sjuuukt! Og nå skal de trekke enda mer... kan ikke være lov.. Har Nav gjort feil må jo de rette opp? Er til å grine av hele smørja.... HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Han kan jo ikke bare betale mer når hun forlanger det! Det er ganske klare regler for mye som skal betales i bidrag, dessuten er det ganske lett å regne ut dette selv på NAV. Hvis NAV har gjort en feil og din mann har betalt for mye i bidrag, skal dette justeres og trekkes ifra på betalinger nå i ettertid. Det vil altså si i praksis at mor får noen måneder med mindre betalt nå, fordi hun har fått for mye før!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Thank you! Er akkurat det jeg og sier, har NAV gjort feilen må de selv stå for den.. Har bedt sambo ta kontakt me noen andre enn NAV lokalt, de er jo helt tydelig ikompetent!! HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 dra til nav å finn ut av dette snarest... dette høres jo overhodet ikke riktig ut. en far skal da ha nok til å forsørge sin familie også !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå