Kirsebæra Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 på onsdag som var, var han ferdig med en ti dager kur(antibiotika) fo halsbetennelse. igår tok han seg veldig til øret, og skrek når vi la han ned. tok han med til legen idag. han har begynnende ørebetennelse og fortsatt hals betennelse. men blid som ei sol=)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Uffda. Det var ikke så bra. Men godt han likevel er i god form da. God bedring til Elias!
Dotten Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Huff. Stakkars lille. Masse god bedring til Elias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå