drømme_mamma er gravid Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 alt så fint ut med fostret er 18+5 uker på vei og det er visst en liten gutt i magen min!
tudeluuu Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer, drømme_mamma!! Det er gøy med gutter =) Jeg venter selv nr 2 =) Lykke til videre i svangerskapet ditt =)
Galskapens overhode Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Så deilig å endelig ha UL overstått.. Gleder meg veldig til min på fredag.. Fikk du endret termin?
drømme_mamma er gravid Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 den ble flyttet tre dager frem, fra 24.02 til 21.02 takk for lykkeønskningene og lykke til på fredag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå