Misses*fødeklar* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Er 16+2 i dag. Er det for tidlig å kjøpe vogn da? Er liksom litt skummelt å kjøpe allerede nå.... De har jo salg på Barnas Hus nå, kommer vel kanskje salg i januar igjen. Noen som vet? ;-)
Phantom´ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 hehe... jeg har kjøpt... er bare 12+2 jeg da. Aldri for tidlig.... ? Nå har det seg sånn at jeg bestillte ny vogn til minsten, og i samme slengen bestillte jeg bag som vi skal montere på vogna når den tid kommer. (har ew-classic)
Galskapens overhode Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg kjøpte min brukt for 4 uker siden.. (19+1 i dag) Skulle jeg ha den måtte jeg slå til
Smula 80 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hei.... Jeg er også 16+2 og har kjøpt vogn.... hehe... Spennende greier...
Mitzy Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg er 15+6 og titter på vogner hver dag nesten:) Egentlig hadde jeg tenkt og vente men vet med meg selv at da den tid kommer finner jeg ikke noe eller så blir det bare stress:) Noe må man jo kose seg med i denne laaaange ventetiden. Så blir vel en vogn snart hvis jeg kommer over en billig ,fin brukt en:)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Ting kan skje - med heldigvis skjer det sjelden, så jeg velger å tenke positivt og tillate meg og shoppe inn saker og ting. Kjøpte vognen rundt uke 18 eller noe.. Var stas å få den i hus Du er tross alt gravid og bærer et lite under i magen din! Kos deg med det og gjør det som føles rett for deg
♡ Jersey ♡ Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Min von hadde 4-6 mnd levering, så bestilte i uke 10 jeg! Godt for alt som er gjort, he he, og gøy å handle litt da!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå