Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei.. nå er jeg så lei meg...i dag kom mensen og som virkelig hadde håpet på at jeg var gravid..men nei da:( huffff...vet ikke hva jeg skal si eller gjøre mere jeg,for jeg blir jo aldri gravid..så nå rusler jeg inn i min 15 pp:( snufs.. Kommer jeg noen gang til å bli mamma kimby??
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 dytter denne opp jeg kimby
ragens Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Heisann!! Jeg fikk så lyst til å svare på dette innlegget,for jeg kjente hvor trist og lei du var når du skreiv det.... Jeg har ingen spesielle evner innen dette med spåing osv,men jeg er empatisk,og ville trøste deg litt... Har du prøvd med eggløsningstester for å følge med når du har eggløsning?? De er helt enkle å bruke,og koster rundt 300-400 kroner på apoteket,og da finner du i allefall nøyaktig tidspunkt for eggløsning.... Ønsker deg masse lykke til!!! Klem fra
Lillegull og spiren Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 dytter denne opp igjen jeg Kimby.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 huff synest så synd på deg baas:( du kommer til å bli mamma men når tørr jeg ikke å si. det som skjer med deg er at eggene blir befruktet men de fester seg ikke..derfor har jeg ofte følt graviditet på deg. men no ser jeg en jente som er din...dette er 1.5år frem i tid..hun er da komment til verden. det vil komme til å klaffe for deg..det veit eg:) hold fast på håpet du. mange klemmer fra
Lillegull og spiren Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 tuuuuuuuusen takk for gode og varme ord kimby..ble helt på gråten og tårer i øynene,og jeg synes du er sååå dyktig,så du klarer alltid på en måte å roe meg litt ned.tusen takk for at du tok deg tid. Ja denne jenta er i alle fall verdt å vente på,selv om det tar alt for lang tid:( Men kan jeg bare få spørre om en liten ting til? ser du noe jeg burde gjøre eller begynne med for å bli gravid? jeg er litt overvektig,ikke så mye men noen kg,så kansje jeg burde gå litt inn for det?he.he tenker på alt vettu. jeg holder fast på håper kimby,,,og hvis du en dag føler noe på meg eller noe så må du bare roooope på meg..oki? ikke siste gang jeg roooper på deg i alle fall..he.he. stoooooooooooor klem til deg kimby:) og igjen...tusen takk for at du tar deg tid til meg:)setter stor pris på det.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 nei tror ikke at din vekt har noe å si,men prøv litt kjerringråd og ha kosen dåkkers ofte og da men jeg ofte...hver dag og gjerne flere ganger for dag:) særlig rundt den tiden du har el klem
Lillegull og spiren Skrevet 27. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2007 ofte og vær dag skal bli;) he.he snakker kimby:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå