Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 gruer meg sånn nå.. har kjent litt lite liv de siste dagene, har i dag kontaktet lege for å få ul, skal dit om en time... og nå er jeg så nervøs.. redd for at noe er galt, at hun har sluttet å vokse osv... kjenner jo noe liv, men det er roligere enn jeg liker... er så lett å bli paranoid... er i uke 27+3 i dag.. er så redd...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg kjenner og mye mindre liv nå enn før.Er i uke 25.Jeg var til ultralyd sist mandag,og alt stod bra til med den lille.Lykke til.Hold meg innformert om hvordan det går.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 det går sikkert bra skal du se.. lykke til på ul..
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 da var kontrollen overstått... alt så helt fint ut... hodet var litt under gjennomsnittet, men det kunne fort forandre seg... og hvis babyen fremdeles lå under gjennomsnittet ved fødsel, så ville det bare si at hun ville veie 3400 i stedet for 3600... ikke noe å bekymre seg for... Godt å ha vart på kontroll og sett at hun har det bra... hun lå å vinket.. hehe..
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk og beskjed om at hodet var litt lite.Merkeligt!
Labambie Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Bra alt gikk bra! Hva vil for lite hode si? Hmm
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Det er bare snakk om avvik på en mm.De mente hos meg at det kom av at sist de målte sto ungen med hodet i bekkenet mitt og det blir da videre,mens andre gang var hodet opp,og de blir da smalere.Hørtes logisk ut.Skal på ultralyd om 2 uker for å sjekke veksten for sikkerhets skyld.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 det var ikke for lite egentlig, men de måler jo hodet og låret og slikt og har en kurve der det skal ligge.. akkurat som med livmoren... saken min er at legen mener jeg var akkurat 28 uker i dag, men jeg er 27+3... og ut i fra 28 uker var målene litt under gj.snitt... men med tanke på at jeg er non dager kortere så tenker jeg at det stemmer ganske bra... ble litt stresset når han sa det, men han fortet seg med å si at det ikke var noe å bekymre seg for... de små vokser jo i rykk og napp hele tiden, og jeg tror at hvis jeg hadde gått til kontroll om en uke igjen så hadde kanskje resultatet vært helt "normalt"... han sa også at hvis målene ligger under gj.snitt ved fødsel så utgjør det bare 200 gram på vekten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå