Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 5 dager over ikm kom den helvettes mensen igjen:( er så driiiiiiiit lei nå og kjempe lei meg..skulle egentlig ta en test i dag,men gidder ikke det siden mensen har dukket opp. hufffffffffffffff.......nå gir jeg opp:( inn i min 15 pp:(
*Mysillen* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Heia Baas... Vet akkurat hvordan du føler deg...Vært igjennom det samme så alt for mange ganger selv... Gikk i går inn i min 31 pp....Fatter ikke hvor lang tid dette skal ta... Men vi må bare se framover...Ikke annet å gjøre... Vært til utredning eller? Du skal se den søte lille spiren sitter snart vennen! Varme klemmer fra med prøver
Gokkel 15pp Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Uffa meg, så utrolig leit. En ting er nå tr faktisk kommer på ikm, men når den kommer etter så lang tid, skjønner jeg at hvem som helst kan bli motløs. Da har jo liksom håpet rukket å bygge seg opp også. Nei, dette var virkelig trist. Trøste, trøste, om det kan hjelpe.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 æsj,da kom den til slutt,...... livet suger noen ganger...!! bare å jobbe på videre,så sitter den snart:-) klem fra meg
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Ja jeg skal ikke klage med tanke på hvor lenge du har holdt på,,men jeg blir bare såååå lei meg...for jeg vet ikke hvordan jeg skal bli gravid..har aldri fått en posetiv test,så derfor føler jeg at det aldri kommer til å klaffe for oss. Ja jeg har vært til undersøkelse og alt viser seg å være bra med meg..har alikevell fått pergo selv om jeg hadde fin el,men det ser heller ikke ut til å hjelpe. samboeren skal ta en test,men det er bare å få tatt den testen som tar litt tid..he.he..men han skal gjøre det. vet ikke om jeg klarer å se så mye fremover lengere jeg..har liksom ikke noe mere posetivitet igjen:( men jeg har jo ikke så mye valg,,blir jo heller ingen spire om man legger det helt på hylla.. ja.ja.ja for en dritttttttttt dag:( dro hjem fra jobben for jeg ble så lei meg da jeg så mensen kom..
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 tuuusen takk for varme og gode ord..
übermamma *5 pp* Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Dette var trist på dine vegne...vi får gå over i en ny pp sammen da...jeg var også nå 4 dager på overtid så kom tanta i dag Vi får lage en stoor testdag neste ikm også
Duo-yoghurt Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Kjære søte Baas! Dette var virkelig leit! Du hadde virkelig fortjent en liten spire etter så lang ventetid!!! Håper virkelig drømmen din går i oppfyllelse snart, det fortjener du! Jeg har merket meg deg, du er alltid såååå positiv når andre forteller nyheten om sin graviditet! Du er aldri sur og ekkel mot noen her inne! Jeg gleder meg virkelig den dagen du skriver innlegg her om at du nettopp har funnet ut at du er gravid, og at du sprer masse babystøv rundt deg! Håper virkelig du får det til snart! Men kjære deg, ikke vær så lei deg! Ventetiden er forferdelig lang...MEN det vil bli DIN tur! Det er jeg helt overbevist om! Ta tiden til hjelp, kryss fingrene og håp! Jeg skal krysse fingrene og håpe sammen med deg! Jeg lover =) ****stor klem til deg, fra meg som også gjerne vil bli mamma snart****
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 hufff...s å lei at din mensen også kom i dag da:( er det ikke typiskk..endelig blir den litt sen også kommer den for fult igjen:( hufff
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Ikke for å styrke noen forhåpninger, men er du sikker på at du ikke er gravid da? er jo flere som blør enten fordi det er flere befruktede egg, som kommer ut som blødning, eller rett og slett har en mens lignende blødning rundt IKM tider.. Det er kanskje verdt en liten sjekk? *optimist*
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 snufs...begynte å gråte jeg nå,,,,dere er jo sååå snille mot meg her inne..vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten dere..får meg alltid opp igjen. ja jeg hååååper jeg en dag skal få bli mamma..men det virker sååå lenge til.( ja jeg synes det er viktig å svare på alle innlegg om de er triste eller om det er glad nyheter...ikke mye som skal til for at man føler seg i alle fall litt bedre. så igjen...TUUUUUUUUUSEN TAKK FOR AT DERE ER SÅ SNILLE HER INNE....rart at vi klarer å være så snille mot hverandre og støttende,,når alle har det på samme måte:)
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 hmmmmmm kan ikke tro det er noen spire der assa...for først kom det masse spotting,også kom det masse friskt blod..så jeg har ikke trua på at det er noe der:( men hvis blødningen stopper opp,så burde jeg kansje sjekke det..men jeg har nok ikke så flaks nei( desverre
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 blir spennende å høre hva de sier om svømmerne hvertfall. finner de ikke noe bør dere kanskje gå videre i utredningen? da føler man hvertfall at noe blir gjort,og blir litt roligere for en liiiten periode. sender bare en klem jeg...:-)
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2007 Ja skal si i fra om svømmerene:) håper de svømmer som bare det:) Tar i mot klemmen med stoooooooooooor takk:)
*Mysillen* Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 Ikke hatt en positiv test enda jeg heller... Hater å teste..... Kjenner til det der med at det tar litt tid for mannen å få testa ja...Frustrerende til tider.... Skjønner godt at du dro hjem fra jobben i dag...Godt å være alene hjemme å få ut litt frustrasjon...Ikke enkelt når ting er sånn... Håper hvertfall det går seg til snart Klemz
übermamma *5 pp* Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Hvordan blir det med el nå som tanta er forskyvet sånn da? Har alltid 28 dagers syklus men blir el forskyvet også nå da? blæh..jeg for min del vet at jeg ikke er gravid for jeg har testet flere ganger ietter ikm og bare fått negative tester og jeg blør som pokker. Håper sånn for oss nå Har vært inne på forumet en stund men ikke prøvd aktivt før i det siste. store klemmer til alle sammen gravide eller ei.
Lillen78 Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 Så leit å høre baas!! Kan det ikke være festeblødning på denne tiden? Jeg er også 5 dager over ikm. På jobb i dag fikk jeg litt spotting!! Rett før jeg begynte å grine! Har fremdeles de samme symptomene som jeg har hatt de siste 2 ukene - føler meg liksom gravid, men ble veldig usikker nå!! Alle tester jeg har tatt har vært negative, så du og jeg har visst endel til felles der.. Hadde vært så utrolig kjekt om vi kunne greid å bli gravide NÅÅÅÅ! (litt utålmodig rop!) Stor KNIP fra meg (12pp - kanskje snart 13???)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 Neeeeeei!!!!:´-( Så utrolig trist å høre! Hadde virkelig håpet at det var din tur denne måneden! Sender deg en stor trøsteklem. Men ikke gi opp. En vakker dag så sitter du der med den positive testen du har ventet på så lenge. Og siden du allerede har ventet så lenge, så MÅ det jo være din tur snart:) Sånn prøver jeg å tenke ihvertfall. Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere neste mnd, det har du virkelig fortjent!
Lillegull og spiren Skrevet 24. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 24. september 2007 TUUUUUUUUUUUUSEN TAKK DAMER,for gode og varme ord:) dere skulle hatt en rose vær alle sammen:) men vet ikke hvor dere bor;)he.he. Mensen er her for fult,så ikke noe håp her nei..sa da rusler jeg inn i min nye herlige 15 pp:)med friskt mot(not)he.he
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. september 2007 #20 Skrevet 25. september 2007 uff da baas:( dette var ikke noe gøy...trodde virkelig d kunne være noe denne gangen.. men kanskje vi blir gravide neste mnd? jeg har bestemt meg for å gi litt faen nå...er som regel da jeg bruker å bli gravid (men mister da:( ) jeg har fått kimby til å kanalisere meg og hun ser graviditet på meg før jul så det er enda håp om 2008 baby... hun har sett på deg før har hun ikke???stemte det?? nei nå må jeg på jobb.. vi snakkes.. sender deg en god trøsteklem...jeg er heldigvis snart ferdi med tanta:)
♥Babyklar♥ Skrevet 25. september 2007 #21 Skrevet 25. september 2007 Hva/hvem er kimby? Nå ble jeg virkelig nysgjerrig:)
Dotten Skrevet 25. september 2007 #22 Skrevet 25. september 2007 Kimby er en av de som spår..... Du kan sende henne en mail på [email protected] for ting du ev. lurer på. Er det bare gravidespørsmål svarer hun gratis, vil du vite mer tar hun 250 tror jeg. Mye av det hun sa stemte på meg
Dotten Skrevet 25. september 2007 #23 Skrevet 25. september 2007 Hei kjære Baas! Jeg føler sååå med deg. Du er en av de jeg følger mest med på, da jeg følger liksom hakk i hæl på deg. Jeg kan alltid teste ca 1 uke etter deg, og det er ca den 26. denne gangen. Er også i min 14. pp, og lykkes ikke vi heller denne pp, må jeg også hoppe over i min grufulle 15. pp. Vi har jo ikke fått eller oppsøkt noe form for utredning enda da.... da vi vet vi kan bli gravide og har ei snuppe på 2 år..... Det hjelper jo masse. Har heller ikke hatt noen SA/MA.... heldigvis. Krysser alt jeg har bortsett fra bena, og håper virkelig at spiren sitter hos deg snart og blir der i ca 40 uker. Jeg har også blitt spådd av Kimby (for snart ett år siden), og hun sa at jeg skulle bli gravid rundt nå. Hadde håpet hun tok feil, men jeg er enda ikke gravid, og hååååper jeg blir det nå ev. neste måned, og at hun alikevel har rett (nå selvfølgelig), da dette har tatt tid. Ønsker deg masse lykke til, og håper vi kan gå hånd i hånd inn på 1. tri..... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå