ENM Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg vet ikke om det kan være p-pillene, men er det noen andre her som har får vanvittig ømme bryster av Yasmim? Så ille at det omtrent gjør vondt å gå ned trappa:P og når man tar på dem?
Patetica fåkksi Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde ikke det da jeg gikk paa dem. Ble forresten gravid med EN gang jeg slutta paa dem :-D
*Super*Mamman* Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Fikk vondt i puppene av den ja, men det var pga at jeg hadde blitt gravid med den:) Men det var ca 8 mnd etter at jeg begynte med eden.. Ingen plager med den før dette...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 jeg fikk ingen bivirkninger av de. og ble ikke gravid etter at jeg sluttet med de heller...
ENM Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Kanskje det kan være noe annet da, men det gjør så jææævig vondt as:P hehe
*Super*Mamman* Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Du er ikke gravid du å da? hehe...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Hadde ikke plager med den pillen. Og ble ikke raskt gravid etter jeg sluttet med den heller... venta og venta, men ble tilslutt. Flere som har prøvd myyye lenger enn meg, tror nok p-piller kan ha noe med det å gjøre...
ENM Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 Altså... I juli-august...prøvde jeg for første gang å utsette mensen (ikke ta de hvite pillene)...Så i den 2 eller 3 gule pillen på det nye brettet kom det en liten mellomblødning...Så midt i august sluttet jeg på pillen, men jeg hadde likvel sex, og egentlig skulle jeg ha mensen rundt den 28, men fikk den ikke..(tenkte kanskje det var pga at jeg hadde fått den mellomblødningen rundt 2-3 august)...Så var jo hos legen rundt starten av september...av andre grunner, da tok jeg også en graviditetstest,fordi jeg også hadde blitt plutselig kvalm og kastet opp, og noen ganger røyker jeg, men nå tålte jeg det plutselig ikke osv. men den viste ingenting... Og like etter det begynte jeg på pillen igjen, og har vel gått på den 3 uker nå..... og nå gjør det så jævlig vondt i puppene...Det har vært vondt i kanskje 1.5 uke, og det har gradvis bare blitt verre, og nå...føles ut som to store blåmerker. Og jeg har fått vondt før av Yasmin, men ikke så vondt så vidt jeg kan huske
*Super*Mamman* Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Åi.. Ville absolutt tatt en ny test hvis jeg var deg... Høres nesten ut som om det er noe på gang der ja..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 du utsetter jo ikke emnsen ved å ikke ta de hvite pillene. det er jo bare plasebo piller...
ENM Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 Ved å IKKE ta de hvite pillene skulle det stå
ENM Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 Tror du det:)? Jeg var vel hos legen en uke ca etter den 28, da viste testen negativ...., men selvom tester er ganske sikre, så er det noen som ikke får positvt før det har gått noen uke rhar jeg hørt. Kanskje jeg skal ta en til:S
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 men du utsetter jo ikke mensen ved å ikke ta de hvite. de hvite pillene er bare der for at du skal holde vanen i gang. jeg gikk over til 21 dagers brett,da er ikke de hvite der i det hele tatt.
ENM Skrevet 24. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2007 Det er det som står i den "boken" som følger med pillene da.. "Hvis du vil utsette mensen hopper du over de hvite pillene, og begynner på neste brett. Da vil du få en mellombødning eller spotting" Og det er nesten ikke noe blod i det hele tatt.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 ok,nå skjønner jeg.... trodde du hadde tatt en uke pause jeg,ikke tatt piller i det hele tatt. men hvis du gikk rett over på neste brett så blir det noe annet... jeg som ikke henger helt med her...hehe
Smulen&Skalken Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Lalla & Lykkeliten <3 jeg syns da at 9 mnd er sent jeg da. mange som bruker mye lengre tid! jeg har ikke brukt yasmin, men de jeg kjenner som har gjort det. har vært veldig fornøyd.
Smulen&Skalken Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 jeg mente at om du brukte 9 mnd på å bli gravid så gikk det fort! hehe
Yarn Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 Har ikke brukt denne pillen, men Diane. Opplevde iallfall å få ømme bryster om jeg utsatte mensen. (selv om man kanskje ikke skal gjøre dette med de pillene, jeg vet ikke). Uansett. Varte en stund og var ganke vondt! Fikk det dessuten også litt i forbindelse med mensblødningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå