Gå til innhold

Ingen av dere som bruker/dun)dyne i vognen...dere snakker bare om poser etc...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 6 mnd, vi bruker dundyne, så trekekr jeg vogntrekket over og vi kjører av gårde. Ingen som bruker dyne her, da..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig bruker vi bare teppe og dyne...

Skrevet

Jo jeg :-) Men jeg har Odenwalder pose som jeg skal bruke når det blir kaldere.

Skrevet

jo, eller jeg skal bruke dundyne og saueskinnsunderlag til min nyfødte den første tiden. Har også dunpose, men den venter jeg med slik jeg ble anbefalt i butikken.

Skrevet

Vi har bare dyne.

Tror ikke jeg kommer til å bruke pose før vi bytter til sportsvogndelen.

Skrevet

Her bruker vi dundyne og evt. teppe foreløpig. Dunposer, voksiposer m.v er det for tidlig med for vår baby.

Skrevet

Mini sparker det bare av seg, slik har de andre to også vært så her er pose et must. Hjelper ikke med vogntrekk over.

Skrevet

Veldig greit med pose nå selv om det er plussgrader...gjelder bare å ha mindre klær på inni posen, eks inneklær som strømpebukse og kun body. Bruker voksipose her nå..og kunne sikkert fint legge lillemor i bare bleia inni om så var. Gjør nå ikke det da..hehe..så hun har på strømpebukse og genser med tynn lue. Ville nok kledd på mer om det var dundyne som hun også lett sparker av seg.

Skrevet

Dyne og vogntrekk her enda ja, begynner med voksi når vi skal over i sportsdelen, som for øvrig ikke blir så lenge til

Skrevet

har bare brukt pose, for mini sparker bare dyne av seg...

Skrevet

Hadde dyne når barna lå i bag.. men syntes d ble så åpent med dyne når vi tok sportsdelene i bruk..

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Brukte ullpose i bagvognen, nå bruker vi bare tepper&dyne i sportsdelen:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...