Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre både positive og negative erfaringer.

Tenkte å kjøpe til jenta mi på 10 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil absolutt anbefale den!

vesla mi er 3mnd nå, og hun elsker den!

i starten var hun ikke noe glad i å bli badet, men så fort vi brukte bøtte var det helt i orden! (hun likte altså ikke å ligge bakover)

Vi brukte en tilitersbøtte før vi fikk oss tummytub, det funket også, fordelen med tt er at den er litt stødigere, med en gummikant nederst.

Du kan også få kjøpt stativ til den, som gjør at du slipper å sitte på gulvet el, (med mindre du har benk i passe høyde da)

enda en fordel er at når babyen kan sitte selv, så kan h'n godt sitte i bøtta litt, mens du tar deg en dusj selv, etc, fordi den er så stødig, og de sitter så trygt oppi der. Så lenge ungen din ikke er alt for stor, kan du bruke den frem til toårsalderen, iallefall.

en av ulempene, er at det kan være litt vanskelig å komme til i feks valker på halsen etc, dersom du har en rundt baby. det kan også føles litt klønete i starten, før du får teknikk på hvordan du legger hendene dine for å vaske bak, forran etc.

husk å ikke ha i for mye vann når baby er liten, pluss at om du har for mye vann, så renner det over! (hehe, jeg vet, er en kløne!)

Skrevet

Jeg og anbefaler den vilt og hemningsløst, he he!

Den er bare en utrloig oppfinnelse mener nå jeg, babyen har det så mye lunere oppe i "bøtta" enn i ei balje.

Vannet holdes varmt mye lenger også.

Da 2.mann var bebbis haaaaaatet han og bade, han hylte som en gal!

Så fikk vi låne en tummytub av ei venninne og da storkoste han seg faktisk! Trodde nesten ikke det var mulig :o)

Så da 3.mann var på vei fant vi ut at vi bare måtte kjøpe en selv, den har hun brukt helt frem til hun ble ti mnd. Da begynte hun og bli for stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...