Lorri Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei hvordan vet man at babyen har det bra? noen spesiel måte de sparker på?
Ranveig R Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ein kan vel gå ut ifrå at babyen har det bra viss den beveger seg og sparkar på samme måte og omtrent samme tid som den pleier. Dersom den plutseleg blir veldig aktiv eller veldig roleg i forhold til kva den pleier å vere, kan det vere greitt å høyre med jordmor om det kan vere lurt å ta ein sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå