Gå til innhold

Fly med baby på 7 uker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med dette? Skal fly fra Kr.Sand til Tr.heim, så det er snakk om 2 flyturer på ca 40-50 min, med flybytte i Oslo....

Er det forresten trygt å sende bilstolen med fly? (tenker i forhold til skader man kanskje ikke ser pga støt o.l under frakt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fløy fra Oslo til Rørvik da lillegutt kun var 4 uker gammel, og det gikk kjempefint. Han fikk pupp da vi lettet, og sov egentlig hele veien. Vi måtte også ha et flybytte, og det gikk helt fint. Gikk fint på hjemturen også. De er jo så små og sover for det meste uansett.

Vi hadde han i en babybjørn på flyplassen. Det var veldig praktisk i og med at man ikke får ha med vogn helt til flyet....

Lykke til

Skrevet

Jeg og jenta mi reiste med fly da hun var 8 uker, ca halvannen time med fly, gikk kjempefint, hun sov stort sett hele veien både tur og retur.

Jeg tror ikke at jeg ville ha sendt bilstolen med fly, blir vel bare å pakke inn med plast og da er det fort gjort å få skader på den. Ikke noen du kan låne stol hos dit du skal da? (Mamma kjøpte en brukt stol for å ha hjemme, slik at vi skulle slippe å ha vår på flyet, reiser hjem ganske ofte og det kommer vel flere barnebarn etterhvert..)

Lykke til! :-)

Skrevet

Me fauk når ungen var 10dager og når ho var 9 veker. Det gjekk kjempefint. Amma på nokre av ned- og oppstigningane, men ikkje alle. Ho sov heile turen. Bilsete vårt fekk skader under overfarten.

Gjest Ut på tur
Skrevet

hvordan gikk det med vognen til dere som fløy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...