@--->---- Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Skal til grand canaria i desember. kan få halvpensjon til kr 2240, fullpensjon til kr 5880. Men det står ikke noe om hvilke måltider som inngår? (har ikke reist mye før, så har virkelig ikke peiling :s) Hva pleier dere å gjøre når dere reiser til syden? har dere måltider inkl eller kjøper dere utenom? og dere som har bestilt måltid med i prisen, var dere fornøyd med maten dere fikk?? frukost er foresten inkl uannsett hva vi velger.
Smellt P. Tjukka Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Se på siden til selskapet du reiser med , der står det hva om er inkl. Halvpensjon er vel frokost , lunsj og middag . Men halvpensjon er frokost , middag eller lunsj... Jeg ville valgt halvpensjon , for bare tanken å spise alle måltider på hotellet gjør meg dårlig ;-) Vi velger aldri måltider når vi reiser ( kanskje frokost hvis det er i en storby ). Det gir oss større frihet syns vi !
@--->---- Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Det står ikke noe om hva som er inkl. men skal kontakte star tour å høre. blir evt halvpensjon. gleder meg sånn!! skal jammen bli godt å komme seg vekk fra regn og dritt vær )
Smellt P. Tjukka Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Det skjønner jeg godt ;-) God tur !
☆Pacific sunset☆ Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hei! Har selv jobbet i Star Tour og halvpensjon er frokost og middag. Helpensjon er frok., lunsj og middag! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå