Gå til innhold

Er du planlagt eller ikkje planlagt gravid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke helt planlagt, men hjertelig velkommen. Hun kommer ett år før vi hadde tenkt:)

Skrevet

Planlagt:) selv om vi ikke hadde trodd det skulle skje på første prøveperiode:)hehe..hadde beregnet noen mnd til prøving:)

Skrevet

Førstejenta va ikkje fullt så planlagt, men broren e absolutt planlagt!

Skrevet

Planlagt, men kom litt "brått" på.............gravid med en gang spiralen vart fjerna =)

Skrevet

Første var ikke planlagt, andre var planlagt og også tredje(nå). Men jeg pleier å si: Hadde det ikke vært for at førstemann ikke var planlagt, hadde vi sikkert ikke hatt unger ennå! =P

Skrevet

veldig veldig planlagt!!!!!!gleder meg veldig til å kjenne livstegn fra lille reka mi!!!!

Skrevet

Semi planlagt. slutta på pillen, men gikk ikke aktivt inn for å bli gravid.

Skrevet

absolutt ikke planlagt....forsåvidt ikke de to jeg har fra før heller.. Men like velkommne uansett :-)

Skrevet

2 første var planlagt men begge endte i abort.

Så bestemte vi oss for og vente. Og var veldig forsiktig og ikke ha sex rundt EL. Men sæden lever lenge ja.

Planla høsten med hundevalper på tispa, tur til stockholm og masse mer og var visst gravid ja.

Ble litt paff men nå er jeg lykklig og klart den er velkommen med åpne armer:)

Skrevet

Planlagt

Samme var det med gutten vår på snart to år

Skrevet

Ikke planlagt. Skulle vente et år så samboeren min var ferdig med skole og ute i jobb, nå har han igjen fram til jul pluss vårsemesteret, og vi har termin om 25 dager =P

Skrevet

Førstemann var ikke planlagt, men på tide, angret på at vi ikke startet tidligere... hvem skulle tro det var så artig!

Andremann var svært planlagt og skulle være sistemann siden vi kom igang så så sent...

Tredjemann, som kommer i mars, er en stor overraskelse, men til stor glede!

Skrevet

planlagt;) gleder oss kjeeeeempe masse;)))))

Skrevet

Som sambo sier, planlagt- bare ikke akkurat nå.... :)

Skrevet

Datteren min var planlagt og veldig etterlengtet etter å prøvd å bli gravid nesten i ett år :-)

Denne er mer sånn, vel vi bruker ikke prevensjon så det som skjer det skjer, og jaggu skjedde det ikke mnd etterpå - så man kan jo kalle det planlagt også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...