dritgrei hei hei! Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 SÅ godt å se deg igjen av og til! Jeg blir glad i sjelen når du er her!!!!!! er det bra med jentemagen din? god klem fra
Maud Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Så fint at du blir glad av å se meg her inne! Det er gjensidig vet du ;-) Jentemagen har det fint. I dag skulle jeg vært på lederutvikling hele dagen, men det å sitte stille i en forelesningssal begynner å være vanskelig... Lille jenta hopper rundt, ryggen verker og jeg må tisse 1000 ganger i løpet av dagen. Jeg svarte deg vedrørende flytting inne på et BiM-forum. Skjønner at det er stress å tenke flytting og baby samtidig, det er jo vårt prosjekt også. Det må vel allikevel bli fint å komme tilbake til et normalt klima og nærmere dine nærmeste?
dritgrei hei hei! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Jeg så svaret ditt, men vips så var tråden borte før jeg fikk svart deg! Vi har begynt nå, det kjennes deilig.... da er det ikke så stress.... vi går for å kjøpe en leilighet som er ferdig, og da kan vi bare flytte rett inn.... det er målet. :-))) jeg vet godt hva forelesninger er rett før fødsel.... ha ha ha ha jeg hadde jo eksamen to uker før hun kom! AAAUUUU
Maud Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Det er godt å bestemme seg og tenke konkret fremover. For meg er det i hvert fall aller mest stressende å tenke på alle alternativer og muligheter samtidig. Da blir det så mye å holde oversikten over...
dritgrei hei hei! Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 JA det er digg å ha bestemt seg, da er det lettere å lage en fremtidig agenda også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå