Gå til innhold

Hva ga dere til deres barn i dåpsgave/navnefestgave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ga dere til deres små håpefulle på den store dagen??:)

Selv vet vi ikke enda hva vi skal gi.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det der har jeg lurt litt på... VI har faktisk ikke gitt noe... DVs. vi holdt jo "festen", men vi har ikke kjøpt gave til vårt eget barn. Er det normalt?

Skrevet

hmmm, der sier du noe, vi har også tenkt slik, men kommet frem til at det kan være kosli for ungen å ha noe som en vil huske en har fått fra oss som foreldre på navnedagen... vi tror det ihvertfall, men aner ikke hva som er vanlig jeg...

Skrevet

Dagen! Selskapet, kjole, klær osv koster penger, så vi ga ingen egen gave

Skrevet

Noen få leker og medlemsskap i borettslag.

Skrevet

Teppe med navn, vekt, lengde og fødselsdato

Skrevet

Vi hadde bare besteforeldre tanter/onkler til festen, så vi valgte å kjøpe et gull anheng til begge ungene, de fikk stjernetegnene sine. Også valgte vi å kjøpe et duble barnekjede til, så kan de heller få gullkjede når de blir eldre feks. konfirmasjonen.

Skrevet

datteren vår fikk noe litt rart noe.. et stort marmor sjakk brett med store marmor brikker til. Syntes det var så fint da jeg så det i butikken og faren er en sjakk entusiast.

sønnen vår fikk noe litt mindre orginalt, klær og sko.

fantasien og økonomien stod litt verre til da andre mann kom... :-S

Skrevet

Hun fikk kunstnerutgaven av Asbjørnes og Moes samlede eventyr.

Skrevet

Vi ga en malt stol fra www.malurten.no - en vanilje farget stol med Bambi og Trampe på og verset "liten? jeg? langtifra..." av Inger Hagerup. Så er det malt noen bier som flyr i full fres rundt om på stolen. Vi fikk skrevet på navn , f.dato, vekt og lengde - og en hilsen på dåpsdagen bak på stolen med klem fra mamma og pappa.

Et minne for livet. Vil alltid ha den.

Skrevet

ga vel ingen ting som jeg kaller "dåpsgaven" liksom. Men han får jo alt likevel .. ;) Så har ikke dårlig samvittighet av den grunn! Sparer også til han hver mnd.. pluss at mamma'n hans skjemmer han litt bort.. ;) Men hadde jo vært litt kos med noe spesielt da;) men men

Skrevet

Selskapet

Og Diamant kors

Skrevet

Foreldrene gir selskapet og det er helt vanlig...

Vi gjorde det også på den måten...

Skrevet

Vi har gitt sølvkopp til alle barna.

Der har vi gravert på navn og dåpsdato

Skrevet

vi gav ikke noe gave til vårt eget barn til navnefesten.

Trodde ikke det var vanlig...

Skrevet

Vi ga ingen dåpsgave..

Men vi holdt festen, så det får da være godt nok..:-))

Skrevet

- Smykke og armbånd

- 20 barnebøker

- mange dvdèr: Baby Einstein samlingen, Ivo Caprino eventyrsamling og flere Disney filmer med Langbein, Donald, Mikke, Snipp og Snapp, Tom & Jerry osv.

- 5 barnecder

Skrevet

Medlemsskap i boligbyggelag og en børspost fra oslo børs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...