Gå til innhold

ikke helt godt nei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner hver morgen med hodepine... Har en del hodepine i løpet av dagen.. Og på kvellene får jeg ofte hjertebank og hetetokter..

Andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det virker som du har lav blodtrykk.. je har også veldig lavt og da har jeg de tegnene...

Skrevet

Okaj.. takk for svar.. men jeg trodde jeg hadde litt høyt blodtrykk egentlig..har vært oppe i 140/90 uke 32, men nede på 100/62 uke 30.

er nå i uke 34.

Skrevet

jeg var sist på kontroll i uke 29, da hadde jeg 60/90 alltså veldig lavt blodtrykk. Men sånn har det vært gjennom hele svangerskapet. Men jeg plages verken av hodepine eller svimmelhet. Når jeg kjenner hodepinen komme snikende, pælmer jeg i meg vann. Og det funker kjempe bra. Drikker bøttevis med vann gjennom dagen, og det har funket bra for meg. Samt at jeg prøver å spise noe litt søtt når jeg kjenner jeg blir slapp, feks brødskive med syltetøy. Og jeg er totalt avhengig av å få nok søvn, MYE søvn:)

Skrevet

Hodepine og hjertebank kan også være tegn på høytblodtrykk, hadde jeg vært deg hadde jeg spørt om å få en ekstra kontroll for å finne ut av det. en skal ta hodepine på alvor når man har hatt såpass høyt blodtrykk tidl. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...