litlegullet Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Våkner hver morgen med hodepine... Har en del hodepine i løpet av dagen.. Og på kvellene får jeg ofte hjertebank og hetetokter.. Andre som opplever dette?
Lorri Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 det virker som du har lav blodtrykk.. je har også veldig lavt og da har jeg de tegnene...
litlegullet Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Okaj.. takk for svar.. men jeg trodde jeg hadde litt høyt blodtrykk egentlig..har vært oppe i 140/90 uke 32, men nede på 100/62 uke 30. er nå i uke 34.
lillemy24 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 jeg var sist på kontroll i uke 29, da hadde jeg 60/90 alltså veldig lavt blodtrykk. Men sånn har det vært gjennom hele svangerskapet. Men jeg plages verken av hodepine eller svimmelhet. Når jeg kjenner hodepinen komme snikende, pælmer jeg i meg vann. Og det funker kjempe bra. Drikker bøttevis med vann gjennom dagen, og det har funket bra for meg. Samt at jeg prøver å spise noe litt søtt når jeg kjenner jeg blir slapp, feks brødskive med syltetøy. Og jeg er totalt avhengig av å få nok søvn, MYE søvn:)
Zilia Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hodepine og hjertebank kan også være tegn på høytblodtrykk, hadde jeg vært deg hadde jeg spørt om å få en ekstra kontroll for å finne ut av det. en skal ta hodepine på alvor når man har hatt såpass høyt blodtrykk tidl. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå