Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde et lite "uhell" den måneden jeg ble gravid. Var ganske full så det skjedde da selfølgelig noe som ikke skulle skje. Ja jeg lå med eksen. Men er det mulig å få testa farskap av ungen uten å informere kjæresten min som jeg håper er faren? Har liksom ikke så lyst at far skal finne det ut når ungen er 20 år liksom. Men jeg kommer uansett ikke til å fortelle noe. Har ikke så mye lyst til å bli alene med et barn...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Ja, men da må du sende inn DNA prøver til USA, og det koster noen tusen...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 I norge får du ikke testet farskap før etter ungen er født!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 løstøskan du værra sjøl for faen!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 oi oi oi...så sinna da Men det er vel strengt tatt du selv som har satt deg i denne situasjonen
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 hadde du vært seriøs, ville du ikke postet denne tråden på kranglesida..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 hmmm hi her og det var ikke jeg som svarte løsttøs kan du være sjøl... Vet godt hva jeg har gjot
Amanda- Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 uansett bør du informere typen din om det så kallte "uhellet" og om du blir alene så fortjener du det etter min mening! tror begge parter vil bli informert i en slik situasjon... men er ikke sikker...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 kjære folk !! d er da mennesklig å feile??? huff, for en innstilling, mann... klart -du bør legge kortene på bordet å si d som d er, så får dere ta d derfra... du er jo gravid du,uansett, så d er vel for seint å snu... du kan dra til sverige for å ta tidlig dna, faktisk. men d koster sikkert litt, dere får jo avgjøre sammen da om d er verdt d. ellers vil jeg si at du tjener MYE på å være åpen og ærlig mot han du er glad i... d er flere liv involvert her nå,ditt kommende barns, din manns,din x, å du har faktisk ikke rett til å leke med noen av dem...! skjønner at d er vanskelig, men tror egentlig d blir verre for deg senere, hvis x er faren....meeen -detta må du AVGJØRE SELV!! lykke til uanz =))
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 "Menneskelig å feile???????" Det er da søren ikke et feilgrep å knulle eksen når du har en ny kjæreste! Det er utroskap,ikke "en feil",og dama fortjener å bli dumpa av kjæresten sin,og må hun oppdra løsungen på egenhånd,så er det til pass for henne!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 "MENNESKELIG Å FEILE"??? Hallo i luken.... Å være utro er et bevisst valg. Uansett hvor drita du er!! Hvis du kan bedra den du er glad i så får du faen meg ta konsekvensene av det. Æsj. Ekle jente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå