Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte så levende og klart i natt, jeg satt på do-lokket og skulle teste med cb, så test pinnen bli rosa, la den fra meg og lukket øynene, kjente i drømmen at det kribblet i magen og klarte ikke å vente med å sjekke før tia var gått, og der kom det en skygge strek. Så nå håper jeg bare at jeg er sanndrømt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ekspert til å drømme syke drømmer! Drømmer så utrolig mye rart, og veldig mye om barn/fødsler. Har ofte drømt om flerlinger..

Inatt drømte jeg at vi fikk trillinger, sambo fødte ei jente og jeg fødte to gutter.. SYYYYYYKT!

Fatter ikke hvor jeg har det ifra! Hehe..

Skrevet

Bra det er flere enn meg. he he

Har drømt så sinnsykt mye rart i natt, at jeg nesten ikke har sovet. Starter som koselige og hyggelige drømmer, men blir så sinnsykt sprø og urealistiske at jeg våkner av dem... Og drømmene fortsetter liksom etter at jeg har våknet og? Og når jeg lukker øynene for å sove videre...

Skulle ønske at deler av drømmene virkelig stemmer, for da blir det befruktet en spire i kveld :)

Skrevet

Hehe... her melder jeg med på, annenhver natt drømmer jeg om positive tester og fødsler osv...=)

Skrevet

Jeg drømte også at jeg fikk positiv test så jeg var helt sikker på at jeg var gravid.. Testet, og den var negativ... :((

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen jeg også :)

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har drømt om positive tester eller fødsler...

Skrevet

Æsj da, er første gangen jeg har drømt noe som dette da, så jeg håpet at det kansje hadde noe i seg, men får vel vente og se. Har jo ikke akuratt hjerte og sjel i denne pp da, brukt mere tid på trening (altså trening i treningstudio)

Nei vi får drøme videre jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...