Gå til innhold

Hvor gamle er dere, og hvor mange barn har dere?


*Super*Mamman*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...

Oi - for en impnerende gjeng!! Har bladd meg gjennom hele traaden og tar av meg hatten for tre grupper:

 

Dere med mange barn

Dere som er unge med mange barn

Dere som er smaabarnsmoedre i maaaaaaaaaaaange aar

 

Det er jo helt utrolig, og veldig imponerende maa jeg si... =o)

 

Her kommer nr 2 i sommer, jeg er 35 (blir 36 foer den kommer) og har (bare) en fra foer, som blir fire foer neste kommmer. Hehe, det er jo ikke rare greiene mot noen av flokkene her.

 

Heia Norge!

Lenke til kommentar

Jeg er 31 år har tre barn, jente på snart 13 år, gutt på 9,5 år og gutt på 5,5 år. Og vi venter nummer 4 om to uker. Vi planlegger også å få en femte tett etter nummer 4, så dette lir spennende.

Lenke til kommentar

Jeg er 28 år har to barn med 6 år i mellom... en på 6år og en på 11 mnd. Vi håper på at det kommer snart en ny spire i magen for denne gangen ønsker jeg meg to tette...

Lenke til kommentar

Annonse

  • 3 uker senere...

Ser at dette er en gammel tråd som stadig flere føyer seg på. Artig med alle gravide damene i alle aldre :-)

 

Jeg fikk mitt første barn som 21-åring, og de to neste før jeg ble 30. Har hele tiden ment at jeg hadde fått de jeg ønsket - men det er rart som livet kan gjøre noen krumspinn: Som nærmere 40-åring skilte jeg meg, og har nå verdens beste kjæreste! Han er litt yngre enn meg, og barnløs, og vi har bestemt oss for å få et barn sammen. Spiren satt raskt, og jeg er nå nygravid og 42 år!

 

Så da er jeg eldst her inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...