mirredutt Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Og hvilke(n) sang(er) hadde dere i kirka, utenom salmene? )
Lady78-prøver Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 vi danset brude valsen til serenade to spring, (dansen mot vår av rolf røvland) i kirken sang tanteungene mine en sang, ellers hadde vi to salmer under vielsen.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 vi hadde "waltz for the moon" (den samme som märtha og ari hadde )
Fløffy Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Vi valgte å ikke valse, men å danse og da til "Heaven" med Bryan Adams.
Fløffy Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Når det gjelder sanger utenom salmer hadde vi kor som sang: "His Eye is on the Sparrow" fra Sister Act 2, "Miracles" fra prinsen av Egypt og "Velsignelsen" med Oslo Gospel Choir. Husker ikke helt hva vi hadde på inn- og utgang, men vi brukte Mendelsson på en av de.
nina__marita Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 vi hadde to salmer i kirka og til brudevalsen hadde vi torader og fele..det var uforglemmelig det..e nå halling å da
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Vi danset til " The Dance" med Garth Brooks... Helt fantastisk!
Enda en på vei Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Vi hadde "Tir Na Noir" fra Vamp, både i kirken og som "klinesang". Vi hadde leid inn musikere som spilte den først i kirken (alle gren og hulket om en annen) også skippet vi brudevalsen og danset slow til samme sangen på kvelden. Vi har fått veldig skryt for den....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Shania Twain: Looks like we made it =) Gifta oss ikke i kirka
Gemini7 Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Ikke kommet så langt som til bryllup selv enda, men har vært i noen- og i et bryllup danset de brudevalsen til Theme from the Godfather. Ganske kult. Til sang i kirka må jeg bare på det sterkeste anbefale Älska mig nu av Björn Afzelius- den er utrolig fin, snufs
Filippa K Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Vi danset brudevals til Gudfaren-valsen. Kjempefin! I kirken var det solo med "Vårsøg" og "Gje meg handa di, ven".
yogamamma Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 3 nøtter til askepott-sangen. Den tsjekkoslovakiske saken som går hver julaften. Gikk ett AHHH gjennom forsamlingen, da de skjønte hvilke sang det var... Artig.
*Vetlis* Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Vi giftet oss ikke i kirken. Rammstein, Du Hast! Neida var ikke så ille :-) "du det vakreste" med Jahn Teigen
Gjest Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 vi danset til finaste eg veit ev Hellbillies, i kirken hadde vi kjærlighet fra gud, You raise me up med Josh Groban og Halleluja med Jeff Buckley.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 Brudeklinedansen vår var til I finally found someone med Barbra Streisand og Bryan Adams. Perfekt sang til brude"vals" med den teksten. Passet utrolig godt til oss. Sukk.... )
Gjest Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 I kirken hadde vi Era (Amenå) til inngangsmusikk:o) Kjempe mektig!! Til brudevals hadde vi sangen Better World av TOTO ) Veldig fint og personlig for oss
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 From this moment on med Shania Twain..
CB-BabyBoy Skrevet 26. september 2007 #18 Skrevet 26. september 2007 Vi danset til "For once in my life" sunget av Michael Bublè. Vi ble viet av human etisk forbund, så ingen salmer på oss. Men inngangsmusikken var Prince of Denmarks March og utgangsmusikken var Mendelsohns brudemarsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå