Gå til innhold

Hvilken sang danset dere brudevals til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke(n) sang(er) hadde dere i kirka, utenom salmene?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi danset brude valsen til serenade to spring, (dansen mot vår av rolf røvland) i kirken sang tanteungene mine en sang, ellers hadde vi to salmer under vielsen.

Skrevet

vi hadde "waltz for the moon" (den samme som märtha og ari hadde :) )

Skrevet

Vi valgte å ikke valse, men å danse og da til "Heaven" med Bryan Adams.

Skrevet

Når det gjelder sanger utenom salmer hadde vi kor som sang: "His Eye is on the Sparrow" fra Sister Act 2, "Miracles" fra prinsen av Egypt og "Velsignelsen" med Oslo Gospel Choir. Husker ikke helt hva vi hadde på inn- og utgang, men vi brukte Mendelsson på en av de.

Skrevet

vi hadde to salmer i kirka og til brudevalsen hadde vi torader og fele..det var uforglemmelig det..e nå halling å da :P

Skrevet

Vi danset til " The Dance" med Garth Brooks...

Helt fantastisk!

Skrevet

Vi hadde "Tir Na Noir" fra Vamp, både i kirken og som "klinesang". Vi hadde leid inn musikere som spilte den først i kirken (alle gren og hulket om en annen) også skippet vi brudevalsen og danset slow til samme sangen på kvelden. Vi har fått veldig skryt for den....

Skrevet

Shania Twain: Looks like we made it =)

Gifta oss ikke i kirka

Skrevet

Ikke kommet så langt som til bryllup selv enda, men har vært i noen- og i et bryllup danset de brudevalsen til Theme from the Godfather. Ganske kult.

Til sang i kirka må jeg bare på det sterkeste anbefale Älska mig nu av Björn Afzelius- den er utrolig fin, snufs

Skrevet

Vi danset brudevals til Gudfaren-valsen. Kjempefin!

I kirken var det solo med "Vårsøg" og "Gje meg handa di, ven".

Skrevet

3 nøtter til askepott-sangen. Den tsjekkoslovakiske saken som går hver julaften. Gikk ett AHHH gjennom forsamlingen, da de skjønte hvilke sang det var... Artig.

Skrevet

Vi giftet oss ikke i kirken.

Rammstein, Du Hast!

Neida var ikke så ille :-) "du det vakreste" med Jahn Teigen

Skrevet

vi danset til finaste eg veit ev Hellbillies, i kirken hadde vi kjærlighet fra gud, You raise me up med Josh Groban og Halleluja med Jeff Buckley.

:)

Skrevet

Brudeklinedansen vår var til I finally found someone med Barbra Streisand og Bryan Adams. Perfekt sang til brude"vals" med den teksten. Passet utrolig godt til oss. Sukk.... :o)

Skrevet

I kirken hadde vi Era (Amenå) til inngangsmusikk:o) Kjempe mektig!!

Til brudevals hadde vi sangen Better World av TOTO :o)

Veldig fint og personlig for oss

Skrevet

From this moment on med Shania Twain..

Skrevet

Vi danset til "For once in my life" sunget av Michael Bublè. Vi ble viet av human etisk forbund, så ingen salmer på oss.

Men inngangsmusikken var Prince of Denmarks March og utgangsmusikken var Mendelsohns brudemarsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...