Gå til innhold

Dårlig form

Lille Persille m 2 små..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg ute og gikk tur, og ble plutselig i så dårlig form, det sitter i enda, begynte å kaldsvette og følte jeg bare ville besvime. Etterpå ble jeg kvalm og er det enda, og sjelven. Har spist godt i dag så føler ikke det var blodsukkeret heller. Er skikkelig uggen enda..Æsj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som du hadde et blodtrykksfall.

Vet du om du har lavt blodtrykk nå som du er gravid?

I tilfelle det er blodtrykksfall er det ikke noe farlig, bare ubehagelig. Men jeg ville tatt en tlf. til legen bare for å høre med han/henne. Bedre å ringe en gang for mye ;-)

Skrevet

Jeg har normalt ikke lavt BT..Var til legen på fredag for svangerskapskløe, det ble da tatt blodprøver for hun mistenkte noe som kaltes for PUPP. ?!, jeg skulle ringe om jeg ble kvalm eller fikk hodepine før jeg fikk prøvesvarene, de får jeg i morgen. Men er litt bedre nå, og hater telefoner, så jeg blir så rådvill..:(

Skrevet

Du kan jo se det an utover dagen da og heller ta kontakt med legevakten dersom det kommer tilbake. Men jeg ville spurt legen i morgen når du får prøvesvarene.

Vet ikke hvor langt du er på vei, men dersom du kjenner liv som vanlig er jo det også et godt tegn.

Lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...