dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 har virkelig INGEN tro på at det kommer en baby i huset her noen gang. er så sinnsykt lei av at alle rundt oss propper ut unger i hytt og pine... har prøvd i 2,5 år snart og aldri fått så mye som en skyggestrek... må bare syte litt....
Jelly Belly Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 I know the feeling!! Og det værste er alle de som prater om "når dere bestemmer dere for å få barn".. We did!!! Men barna har bestemt seg for å ikke komme til oss.. Sukk.
twoboys & a girl Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Gikk nøyaktig 4 år sist så vet hvordan det føles. Skulle inn til prøverørs behandling da jeg endelig ble gravid. Kom som et sjokk at denne satt på kun 3 mnd. Lykke til:o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Liker sånne historier Reflex:-) gir et lite håp hvertfall. det værste er alle de som skal være så behjelpelige og komme med gode råd.... hater virkelig alle de gode rådene.
Jelly Belly Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jepp. Jeg elsker hvertfall klassikerern "ikke tenkt på det så ordner det seg"!! Haha.. Prøv selv lissom!! "Nå skal jeg vise deg et bilde av en stor blinkende rød knapp, og når jeg tar vekk dette bilde skal du tenke på noe annet"..
twoboys & a girl Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Joda, fikk masse råd og spørsmål hele tiden. Holdt på å bli gal. Har dere vært til utredning?
trollemor med hybelboer Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Hei vennen kjenner meg igjen, vi prøve også lenge, begynte vel april 2005 og jeg fikk positiv test i juli 2007!! men først fikk min mann beskjed om at det så dårlig ut med liv da han tok en test med til sin lege, så ble vi henvist til en spesialist som så halv om halv med celler med liv og rund celer, han sa han kunne sett oss opp på prøverør, men jeg ville gjærne gi det et halvt år til.. vi var hos spesialist 19 juni og jeg ble mest sansynlig gravid på st.hans aften, det var utrolig kjekt å komme tilbake til spesialisten da jeg var 11 uker for en invendig ul og han var veldig glad med oss og overrasket over at vi ble gravide rett etter besøket hos han... Jeg ville bare fortelle deg min historie og be deg ikke gi opp... lykke lykke til , håper virkelig det snart blir din tur ;o)
Lady78-prøver Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 kjenner veldig igjen følelsen.... prøvd i 2 år her nå.... og flere har rukket og få to barn på den tiden vi har vært prøvere.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 Den røde knappen er jeg svært interessert i å få tak i...hehe. ferdig utredet ja.helt friske begge to:-) skal inn til prøverør neste syklus,men har ikke store troen på det heller. men kan jo være jeg blir positivt overrasket....??! godt det er noen som har noen positive historier å komme med!!
*Mysillen* Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Du har jo meg da snupp....Ligger vel ganske likt vi 2...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 heeeeei:-) du skjønner hva jeg snakker om hvertfall!!! hvordan ligger du an?
Jelly Belly Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Den røde knappen hadde vært kjekk og ha ja! Så kan de jo se selv hvor lett det er å ikke tenke på det.. Her holder vi på med utredning. Eller, vi vet at jeg har pco og manglende eggløsning! Mannen skal å teste svømmere før jeg skal inn til lap.. Men nå siste ultralyden jeg var på så var faktisk eggstokkene mine mer eller mindre normale. Og på fredag testet jeg faktisk positivt på el test!! Så da håper jeg at den stemmer og at jeg faktisk kan.. Eneste som da mangler (og som sikkert skjer...) er at soldatene til sambo både sitter i rullestol og svømmer feil vei!!! Murphys lov.. Har testet falsk pos på el test før, så er nå litt skeptisk. Men kjennes ut som noe er på gang!
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Veit nøyaktig hva du mener! men jeg blir derimot gravid i kort tid og mister og gravid i kort tid og mister. begynner å bli utrolig lei. men det som er verst er st jeg er bare helt kald om dagen. det har vært fram tilbake slik 9 ganger nå iløpet av 2 år.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2007 blir spennende å høre om de finner ut noe om svømmerne da og på Lap. krysser alt for at alt er normalt!! jeg kommer faktisk til å droppe bursdagen til nevøen min i år,pga av tanten hans(på den andre siden).hun er så utrolig "behjelpelig" der hun sitter med 5 unger....bare hater den dama. er det samme hvert år,drar det fram foran hele familien....aarrgghh...
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 Vi prøvde i 18 måneder før det klaffet. Vi hadde virkelig gitt opp... Men så.... mirakel? Nå venter vi en gutt...
Jelly Belly Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Jeg skjønner den!! Jeg har en tidvis slitsom venninde som driver meg helt til vanvidd. Hun vet at vi sliter men maser like herlig om at jeg må bli gravid snart.. Droppet bursdagen til sønnene hennes jeg også!! Orker ikke den "Nå må du forte deg så du også kan oppleve dette"-crappet.. Og ikke minst de gode rådene!! "Når JEG ble gravid gjorde vi...", "Da VI prøvde med..." Nå DU ble gravid hadde du for faen eggløsning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sukk, jeg skjønner at jeg antagelig nå må virke langt mer bitter enn det jeg egentlig er! Hehe..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 24. september 2007 vi også ga opp i 4 mnd.var såååå deilig å ikke tenke baby!! men nå er det på`n igjen. så bra at det klaffet for dere til slutt da:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 24. september 2007 hehe....rooolig nå...hehe skjønner deg jeg ass!! makan til mas fra folk. sa i fjor at jeg ikke gadd å treffe hu dama mer,så i år dropper jeg det!! finner meg f*** ikke i å høre på all den dritten. sånn....da var det sagt...hihi
Jelly Belly Skrevet 24. september 2007 #19 Skrevet 24. september 2007 Haha.. Vi må virkelig fremstå som to under middels hyggelige damer her nå! Men det er kjedelig når det blir sånn! Tror faktisk ikke folk klarer og forstå hvor psykisk tungt det er og være ufrivillig barnløs. Enten det eller så skjønner de at det må være et mareritt så de bare later som at alt sikkert er i orden. Derfor alle tips og råd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå