straxmamma:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Er det noen med erfaringer om hvordan magen er/ser ut rett etter fødselen?? Jeg må bare vite hva jeg skal belage meg på..
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 det her lurer virkelig jeg å på...?? *dytt dytt*
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Min var veldig stor, så ut som jeg fortsatt var gravid!! Noen går tilbake raskt, andre har mage en god stund etter. Jeg er i utgangspunktet tynn og har alltid hatt flat mage. Så var en liten nedtur for meg. Men med tid og stund ble den nesten som før. Det skal sies at jeg ble satt igang, vet ikke om dette har noe med saken å gjøre! Så håper på å komme meg igang selv denne gangen, og kanskje få flatere mage raskere?? er jo lov å håpe:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg har født for litt over en uke siden og må si jeg er alt er posetivt overrasket over magen alt. Den er ikke "gravid" i det hele tatt lenger og merker forskjell hver dag. Var bare 1 dag eller 2 etter fødselen når den sank godt inn. Veldig individuelt, men jeg har vært heldig
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 uff stor mage her ja!!! såg ut som jeg var 5-6 mnd på vei foortsatt og skikkeli gele....:/ eh og det har ikke noe å si hvordan fødselen starter for hvordan magen ser ut etterpå
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 har vært med på 2 fødsler så har jo sett hva som skjer med magen rett etter ungen har "poppa" ut:) Det er sikkert forskjellig fra person til person. Noen har enda litt igjen av den typiske "gravid" magen, mens tanta mi sin mage ble litt sånn små slapp. Kjentes ut som gele når en tok på den. Men etter et par dager var den helt fin,men tror hun er sånn prakt-eksempel da:) hehe. Jeg er iallefall forberedt på at magen kommer til å være slapp og gjerne litt utstående... Tror den kommer til å være slik til livmoren har trukket seg sammen.
Ranveig R Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Dei første dagane var den ganske stor, kunne vel gått for å vere omtrent halvvegs i svangerskapet kan eg tenke meg. Greitt å ha med ei gravidbukse på sjukehuset i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Min så ut som jeg var 4 5 måneder på vei. Ganske stor enda å. Blir nokk aldri kvitt den deig skiten.............
straxmamma:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 men hadde dere som sier at det så ut som dere enda var flere mnd på vei etter fødselen veldig stor gravid-mage?? Huff, nå høres jeg sikkert overfladisk ut, som tenker så masse på denne magen å hvordan den blir seende ut....men jeg tenker at det er bedre å være forberedt slik at jeg ikke blir så skuffet:)
Krokka og prinsessa Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Om ikke magen går inn med en gang etter fødselen så gjør den nok det etter noen uker. Og dersom den blir litt "deig-aktig" så blir det å kaste seg ut i stram-opp-trening!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Diger bolledeig er vel svaret!!!!!!!!!!!!
Pampers123 Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Ja, skikkeli bolledeig! Husker jeg skulle i dusjen etter fødselen, så meg i speilet og tenkte "æææsj..".. Hadde vell trodd den skulle bli litt mindre Den var stor i noen dager, men trakk seg sakte men sikker helt tilbake som før
ny_spire_i_magen:)_fødeklar_ Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Jeg lå midt på rødestreken i sf-mål, så kan ikke si at jeg hadde så stor mage heller da. Tror dette nesten er like individuellt som fødselen, så er bare å ta det som det kommer:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Morsomt at du spør..venter nr 3, så jeg skal mimre litt fra de to første. Med førstemann ble magen så og si normal/flat igjen innen 1 mnd. Jeg var 20, slank og gikk masse tur... Med neste, tok det lengre tid..magen var rett og slett veldig myk...myk å ta på..litt for stor hud på en måte. Gode håndtak på sidene.. Rett etter fødselen geleaktig... Etter 3-4 mnd var den som før, men da hadde jeg trent aktivt. Men..nå..14 år etter, med nr 3 vet ikke jeg heller...tenker at det tar den tid det tar! Håndtak blir det nok...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 riktig...den har litt deig-konsistens! Helt sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå