hanto Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 på vei med nr 2 nå. og min kjære mor driver å maser om at nå holder det , 2 barn er nok. For det er så fæl veden vi lever i. Vi er 3 søsken , men det var vist ikke det samme på den tida da de fikk barn. Hun har jo ikke noe med om vi vil ha 3 barn. Kanskje jeg forandrer mening når jeg får nr2. så derfor , dere med 2 eller 3 barn for og imot.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg er jo for da naturlig nok, hehe... Har i grunnen ikke så mange argumenter utover at det er kos for ungene å være flere og at vi ønsket oss tre barn :-)
hanto Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Det er noe av det samme jeg tenker også . Det er godt å ha søsken.Og ønsker oss 3 barn forløpig iallfall.
Stratos med 3 barn Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 HVA? Den moren hadde jeg bedt holde kjeft! Det var da virkelig en ufin oppførsel
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Har bestandig ønsket meg 3 stk jeg, men nå etter at Didrik kom synes jeg det holder med 2. Mest pga at jeg har en sambo som jobber sinnsykt masse så jeg er alene med begge to stort sett hele tiden. Og nå har vi kjøpt oss hus med bare 3 soverom også så hihi
hanto Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 hehe Ja det kunne jo vært moro å prøve. Men jeg gjør som jeg vil det har jeg alltid gjort så får hun bare mene hva hun vil. Det har alltid vært sånn. Litt sånn mor vet best greie.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Jeg føler det holder med 2 jeg nå, kan skifte mening senere men jeg er så sliten nå i denne graviditeten her så jeg har begynnt å tenke aldri mer, men vi får se.
Bratsj Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Har 2, men har fortsatt lyst på en til, men ikke med det samme - helst om ca 4 år...men da er jeg 43, så det spørs nok om det går, eller om jeg i det hele tatt har lyst å begynne på`n igjen med baby da. Man vil jo alltid ha et fang og et par armer "for lite" til 3, men et argument jeg liker, er at hvis man er 3 søsken som vokser opp (særlig med så gammel mor, jeg kommer sannsynligvis til å dø før ungene mine blir midt i livet) så er det godt å være 3 slik at man ikke blir helt alene dersom et av søskenen skulle falle fra eller flytte utenlands eller slikt noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå