Gå til innhold

hvor lenge var dere kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 9+2 nå, å begynte å bli kvalm for et par uker siden. sist uke begynte jeg å kaste opp, å kan ikke være på jobb. Bare lurer på hvor lenge dere var kvalme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var kvalm fra uke 8-12 ca... men kasta aldri opp, bortsett fra at jeg fikk omgangssyken midt oppi det hele!! men ellers bare kvalm så var igrunn ikke så ille her.. god bedring :) håper det går fort over for deg.

Skrevet

Jeg var kvalm fra uke 6 t.o.m. uke 10 - noen av de værste ukene i hele mitt liv, klarte ikke å fungere normalt i det hele tatt.

Håper virkelig det gir seg snart for deg!

God bedring!

Skrevet

Jeg er desverre fremdeles kvalm og kaster opp flere ganger i uken.. Har vært slik mer eller mindre fra uke 7-8.... Er i uke 16 nå.... Nå håper jeg inderlig det snart gir seg! Har forsøkt alt av kjerringråd, men lite har hjulpet. Så her går jeg ned i vekt i stedet for opp i vekt.. Ikke noe moro...

Håper du snart blir bra! Det gir seg vel for de aller fleste rundt uke 10-12, tror jeg...

Skrevet

Jeg var kvalm til ca. uke 17. Jeg brukte Postafen, fås kjøpt på apoteket. Det virket veldig bra på meg. Legen min sa det var helt trygt å bruke det et par måneder.

Skrevet

jeg var kvalm frem til ca uke 17, i uke 18 og 19 kastet jeg opp uten å være kvalm.... forstå det den som kan... he he.. jeg benyttet meg av akupunktur mot kvalme, det hjalp veldig... anbefaler deg å prøve det!

Ellers så pleier den verste kvalmen å gi seg etter uke 12-13 for de fleste... ihvertfall i følge legen min..

Skrevet

var kvalm til uke 14-15.. Morgenkvalmen kommet tilbake i uke 18..

Skrevet

er 20+1 i dag og er kvalm og kaster opp dagleg. Håper det skal gi seg snart, blir lei av å måtte ha eit toalett rundt seg til alle døgnets tider. Begynnte å verer dårleg i veke 5.........

Skrevet

Jeg var kvalm fra uke 6-16 ca. Kastet opp et par ganger i uka.

Har fremdeles brekninger når jeg pusser tenner o.l, men slipper i det minste å gå rundt med kvalmen.

Skrevet

Er fortsatt utrolig kvalm.. er 14 uker.. men det varte til 5 mnd sist, så blir vel det samme denne gangen.. leeei av kvalme!!

Skrevet

Jeg har vært kvalm og generelt elendig siden uke 7, fungert veldig dårlig. Er nå i uke 16 og har hatt 3 kvalmefrie og spreke dager! Håper inderlig jeg kan bli vanlig igjen nå. Forrige gang var jeg dårlig i åtte måneder, så det hadde vært deilig å slippe denne gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...