Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Dere som har vært på visning på sykehuset. Hva skjer da? Bare en jordmorsamtale og omvisning og forklaring på hva som er rutine osv?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Først viste jm oss en fødestue, og forklarte litt om hva som skjer. Innskriving og hvordan vi går frem når vi kommer dit. Viste oss lystgass og vi fikk spørre om det vi lurte på. Viste oss dusjen og toalettet. Så vart vi vist om på barsel og til slutt på pasienthotellet. Synes det var veldig bra, glad jeg var med på det! Vet litt mer hva som venter meg når jeg kommer dit. Varte ca en time.
Hanne31 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Samme som anonym over. Vi var vel 10 stk på omvisninga (inkl mennene) og det tok ca 1 time. Hadde ikke noen egen samtale med jordmor, men fikk en del praktiske opplysninger om hva vi kunne få av smertelindring, hvilke avdelinger vi kunne velge mellom og hva vi fikk av utstyr på sykehuset (truser, bind osv). Synes det var greit å være med på da man føler seg litt mer forberedt til fødselen setter i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå