Gå til innhold

tips til bursdagsleker til 5åring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

stesønnen min fyller 5 år den 6 okt og dermed vil vi arrangere enn bursdagsselskap han ikke glemmer med det første her hjemme med masse kamerater fra barnehagen osv...

vi tenkte da på en skattejakt siden de alle sammen er veldig opphengt i sjørøvere og sånn men vet ikke helt hvordan vi skal arrangere den skattejakten. har noen her inne noen fine tips?

også trenger vi jo noen flere leker,

har dere noen fine ideer til leker enten ute eller inne som passer for 5 åringer??

også fant jeg også en fin oppskrift på en kake i enten allers eller norsk ukeblad men finner ikke bladet!

det var en ELIAS KAKE! er det noen andre her inne som kjenner til den kaka den kan hjelpe meg med oppskriften!

hadde vært veldig gøy om jeg fikk noen fine forslag til noe av dette da vi vil at denne bursdagen blir minnerik både for bursdagsbarnet og gjestene!!

på forhånd tusen takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet???

plis!!!

Skrevet

stolleken og ballongsmelle konkuransen. hehe

den som har igjen en ballong til slutt vinner en premie! ;)

Skrevet

oi ballong smelle leken hørtes fin ut! takk for tipset!!

Skrevet

du binder fast ballongen til det ene beinet også skal de andre tråkke på den og smelle den. er som en avslutning på bursdagen, for å bli kvitt ballongene hehe.

Skrevet

okay men hvis si 6 barn løper rundt etter ballongene og prøver å smelle dem, hvordan kan vi da se hvem som har vinni???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...