Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Når "fant" babyene deres hendene sine?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Puttet dem i munnen har han gjort siden fødselen, men "oppdaget" dem skikkelig gjorde han når han var ca 2,5 mnd, da begynte han å gripe etter ting og kikke på hendene.
mammatil2små Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 jenta mi fant dem da ho va ca.6uker. Hvis æ husker riktig:)
VinterSol+2 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 herligheten, hvorfor er alle unger her på dib så tidlig ute da?? jenta mi er 3mnd og to dager nå, og hun har ikke egentlig oppdaget hendene sine enda.. hun spiser på dem, men blir kjempefrustrert når de forsvinner ut av munnen hennes. skjønner ikke helt at det er hun som styrer de, lissom:) hun kan holde fast på gjenstander, og har såvidt begynt å titte på det hun holder nå siste uka. men det er få ting hun klarer holde lenge av gangen. under babygymmen har hun nå mer bevisst begynt å dulte borti ting, men hun tar ikke tak i ting, iallefall ikke fordi hun vil ta tak, det hender mer tilfeldig en gang i mellom. i følge det "babyutviklings-skjemaet" jeg har fått, er hun helt rute.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Alle er nå ikke tidelig ute, og ikke med alt ;-) Nå svarte jeg for mini fordi jeg har ham friskest i minne siden han bare er litt over 3 mnd nå. Mellomste var vel 3,5 mnd tror jeg før han grep etter leker Unger er så ulike. Min eldste krabbet for første gang da han var 10,5 måned og da mellomste var like gammel gikk han støtt alene :-) På den annen side klappet og vinket eldstemann da han var rundt 8 mnd, mens mellomste var over 1 år før han gjorde dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå