hanto Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 var på ultralyd sist uke og vi skal ha en gutt til. Hurra. De sa at de kunne se godt at det var en gutt , viste bilde på skjermen der til og med jeg kunne se at det var en penis og en pung. Men så er det alltis noen som må være skeptiske da og snakke om at de kan jo ta feil og da blir jeg så irritert. For jeg mener at de så jo at det var en gutt og da vil jeg glede meg over det. Noen med erfaringer , synspunkter.
*Rutletutt* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer så masse med prinsen i magen:o) Selvsagt er det ikke 100%, men jeg tror nok du kan stole på at dere får en gutt siden dere fikk se det så godt. Syns det var slitsomt selv, at "alle" skulle si at "det er jo ikke sikkert det kommer ut en jente da", når jeg var gravid nå sist og hadde sett veldig godt på 4 ul`er at det var en jente der inne...ut kom Milla:o)
SuperGlad Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vi har vært på 4 ultralyder, å alle har sagt det er gutt. Vi har sett tissetassen hans alle gangene å vi har t.o.m ul-bildet av den også :-) dama som tok ul`n syntes det var så fin vinkel at hun bare måtte ta bildet! er vel mer vanlig å ta feil med å si det er jente å så kommer det ut en gutt. ser man en penis å pung så er det jo litt vanskelig å ta feil.
Kamomille Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hvorfor er dte galt at noen er skeptiske?? det finnes jo utrolig mange eksempler på at man får beksjed om ett kjønn på UL og ut kommer dte andre kjønne:) Skjønner ikke at du irriterer deg over det....... Du kan jo uansett glede deg over at du trolig får en gutt!!
hanto Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 ja jeg vet det. men hvor sikkert har de sett det på de som de har tatt feil med. det er egentlig bare det jeg lurer litt på da egentlig, jeg er sikker på at det er gutt jeg.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 hehe veeel..vi fikk beskjed om at vi ventet ei jente med 98% sikkerhet.Legen sa han kunne se vaginal spalten..ut kom en gutt!! kan tro vi ble overassket...Ul er ikke 100% sikker vettu
hanto Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 hmmmm. huff da. får høre litt med legen min neste gang jeg tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå