M*A*S*H* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg er sulten som en skrubb og fyller på tallerkenen. Så etter noen biter føler jeg meg sprengt og ekkel i magen. Og jeg er bare så vidt over halvveis med påbegynt uke 24!!! Åssen skal dette bli når magen virkelig blir stor? Jeg prøver å spise ofte og lite - men likevel denne oppfyllte følelsen. Snodig.
amy_de Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Prøv deg på Ingers rugbrød som du får kjøpt hos bakeren! Jeg var akkurat som deg, men etter jeg begynte å spise det 1-2 ganger om dagen er magen min MYE mer harmonisk!
M*A*S*H* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Takk for tips - kanskje mer fiber er alt som skal til. Skal sjekke om de har det på bakeriet her nede etterpå. Har smakt Ingers før - det er mettende og veldig godt brød.
jente08&jente2010<3 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 sånn er jeg og, føler meg stapp mett og oppblåst i magen hele tiden! huff.....ekkelt...er kansje mer fiber som skal til! så får prøve det brødet jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå