mamma fra sandnes Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Tr kom i dag 3 dager før ikm..Så da er det bare å starte helt på ny igjen med en ny prøve periode
*ønsker* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Uff.. Bedre lykke neste gang!! Jeg hiver meg vel på.. ikm i dag, og negativ test.. tr har ikke dukket opp enda, men kommer vel iløpet av dagen
mamma fra sandnes Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Takker.Har så enormt lyst på en liten at jeg får mange falske graviditets symtopmer.
*ønsker* Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Samme her.. Var sikker på jeg var gravid nå.. Men jeg ønsker vel for hardt! Skuffelsen blir enorm hver gang, så neste månede skal jeg kun forberede meg på at tr skal komme! Hvilken pp går du inn i?
mamma fra sandnes Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Eg starte på min 3 seriøse pp.Har issje brugt prevansjon siden datterå mi blei født for 19 mnd siden..Så kunne jo blitt gravide heile veien.Men det e de 3 siste gongene me har holdt på med el tester og styrt på.. Du då kor lenge har du holdt på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå