Learning to fly Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Blir ikke ferdig med dette nr fire barnet:) nr 1. far står opp med 6, 5 og 1 åringen, og har frokost med de og må stresse litt med det for å rekke det til 0830 da eldste skal være på skolen. Mor kommer hjem fra nattevakt (sovende) kl 0815, (om hun rekker det da), og overtar så far rekker sin jobb, litt forsinket vel og merke...Mor tar med de tre barna, den ene til skolen, den andre til barnehagen, tredje med hjem. Alt i gåavstand fra huset. nr 2. Mor og far står opp med 6, 5, 1 åringen og nyfødt baby. Begge kan hjelpe til for å få alle ut til skolestart., og far kan jammen rekke jobben som egentlig starter kl 0800. Mor følger til skolen og barnehagen og tar de to minste med hjem.
bambi på isen Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Nr. 1 hørtes så klart mest stressende ut, siden du har 3 unger fra før så vet du jo hva det innebærer å ha en baby!! Mine har aldri sovet noe særlig på nettene og heller ikke så mye på dagen, så hvis dine også er sånn så kan alternativ nr. 2 være MEGET stressende!! Men det er meg da, jeg er godt fornøyd med de 3 friske fine ungene jeg har!!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 nr 1;) er litt oppe i samme problemstillingen selv..ønsker meg oxo nr 4, så jeg kan sette meg GODT inn i denne settigen her:)
Learning to fly Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Babyen jeg har nå f.eks sover for det meste. Er kun våken 6 timer i døgnet. Er 6 mnd
bambi på isen Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Skulle ønske mine unger var sånn som babyer!! Kanskje jeg hadde orka flere unger da:-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 førstemann her hos meg hadde kolikk - DET var lite stressende det... Men nr2 og nr3 har vært så snille atte:) Tror det har noe med at en blir tryggere på seg selv som forelder oxo....vet ikke jeg.... Minsten her er bare 5 mnd, og jeg er allerede kjempeklar for nr 4!!! Håper det blir klaff i nærmeste fremtid:) Men SÅ er det stopp (!) -de skal jo faktisk følges opp her i livet oxo..-OG de koster penger... Men 4 er jo et sånt fint tall:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå