Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 er i uke 17, å i går så var det akkurat som det var krampe i magen på en måte, hehe litt rar forklaring men, det var lissom flere dunk rett nedenfor den ene puppen. hva er det, er det babyen?=)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 hvis det er rett nedenfor puppen er det nok ikke liv du kjente dessverre.. Du må kjenne etter liv helt nederst..
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hmm.. Det hørtes ut som det kanskje var litt for høyt opp til at det er babyen, men det kan jo hende :-)
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 okei... da får jeg vente i spenning=)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 når dere sier at det kjennes ut som bobler som sprekker når babyen sparker, hører dere boblene da?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Sånn jeg merket at det var liv var at det boblet litt nederst i magen, akkurat som om du har spist noe magen ikke tålte eller noe.. hehe Når magen sliter litt med å fordøye det, slik bobling nesten..
2 tette - med flette Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Nei man hører ikke noe.. Det er jo ikke en boble som sprekker, det er jo bare et spark, men det er så svakt at det er slikt det kjennes ut.. Men nå som jeg er ganske mye lenger på vei kjenner jeg før babyen sparker, og da re det så harde spark at hele magen hopper til siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå