Gå til innhold

kjente liv?


Første babyen=) *jentebaby*

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 17, å i går så var det akkurat som det var krampe i magen på en måte, hehe litt rar forklaring men, det var lissom flere dunk rett nedenfor den ene puppen. hva er det, er det babyen?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er rett nedenfor puppen er det nok ikke liv du kjente dessverre..

Du må kjenne etter liv helt nederst..

Skrevet

Hmm.. Det hørtes ut som det kanskje var litt for høyt opp til at det er babyen, men det kan jo hende :-)

Skrevet

okei... da får jeg vente i spenning=)

Skrevet

når dere sier at det kjennes ut som bobler som sprekker når babyen sparker, hører dere boblene da?

Skrevet

Sånn jeg merket at det var liv var at det boblet litt nederst i magen, akkurat som om du har spist noe magen ikke tålte eller noe.. hehe

Når magen sliter litt med å fordøye det, slik bobling nesten..

 

Skrevet

Nei man hører ikke noe..

Det er jo ikke en boble som sprekker, det er jo bare et spark, men det er så svakt at det er slikt det kjennes ut..

Men nå som jeg er ganske mye lenger på vei kjenner jeg før babyen sparker, og da re det så harde spark at hele magen hopper til siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...